Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi meg utspill fra FRP!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 17:26   #1
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Gi meg utspill fra FRP!

Jeg har sett mange tråder som omhandler en bestemt sak, men hvilke utspill synes du har vært blant de verste de siste årene?
Jeg synes vel planene om å privatisere bibliotekene er ganske langt fra mine egne synspunkter:
http://www.frp.no/FpU+vil+privatiser...25-TxlzSW8.ips

*forvillet meg inn i nok en debatt med frp'ere som idealiserer alt FRP står for*

Gammel 09-06-11, 20:25   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gi meg utspill fra FRP!

Hoho! Jeg gir deg Per Sandberg og følgende kampsak:
Norske veier må bli så gode at det blir risikofritt å kjøre i ruspåvirket tilstand.

I artikkelen, som for øvrig er fra Dagsavisen, kan man blant annet lese at Sandberg vil fjerne trær, skilt og stolper som kan være en mulig fare for promillekjørere og andre bilister.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 21:38   #3
daydreamer
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2006
daydreamer har et hav av muligheter foran seg
Standard

"FrP vil sende alle asylsøkere til Afrika"

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/v...p?artid=568173

daydreamer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 21:42   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

"FrP vil rive blokker i Groruddalen". Noe forslag om hvor de flere tusen menneskene som bor i blokkene skal flytte fulgte de ikke opp med.

http://www.dagbladet.no/2011/02/11/n...tikk/15393936/

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 21:50   #5
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Klimaendringer finnes ikke. Finnes de likevel er de ikke menneskeskapte. Er de menneskeskapte er det for dyrt aa gjoere noe med dem.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:15   #6
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hoho! Jeg gir deg Per Sandberg og følgende kampsak:
Norske veier må bli så gode at det blir risikofritt å kjøre i ruspåvirket tilstand.

I artikkelen, som for øvrig er fra Dagsavisen, kan man blant annet lese at Sandberg vil fjerne trær, skilt og stolper som kan være en mulig fare for promillekjørere og andre bilister.

Det minner meg på dennne:
Frp vil ha alkoholsalg på norske bensinstasjoner

Ser en sammenheng her, ja!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.