|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
![]() Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Vi venter vår første i august, og jeg er helt lost i denne barnevognjungelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Buggis med vinterhjul. jeg er altså så hodestups forelsket i den vogna, kan ikke forstå at noen vil ha noe annet, egentlig. Mountain buggy er også fantastisk å trille, men bagen er mindre, og barnet kan ikke sitte vendt mot deg i sportdelen.
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Hvis du skal ha stabil og trygg trille til markaturer og med hund, ville jeg valgt 4 hjuling med type sykkeldekk. Simo, Brio og Emmaljunga er de mest kjente og flotte vogner med store bager. Teutonia Mistral og Prestige er også ok kombivogner, de veier ca 12 kg og er lette å legge i bil.
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Eventuelt den nye TFK vogna som kan bytte hjul. Da kan du ha fast hjul til skogsturer, og 2 små fremhjul til bykjøring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Nå er jeg ikke sikker på hva denne nye TFKen er, men vi kjøpte en TFK Joggster Twist i høst og er kjempefornøyde! Vi importerte den fra Tyskland for å få den nye multiX bagen med mulighet til å ha sportsdelen mot deg. Du gjør om bagen til sittedel. Og det vil også si at om du har et barn som oss, som ikke er tilfreds med å ligge nede i bagen spesielt lenge, så kan du bare ta opp ryggen så de får se ut. Fungerte kjempebra! Den er ikke like stor som den vanlige bagen, men justeringsmulighetene veide godt opp for dette synes vi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Jeg har TFK joggster twist. |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Dette er den nye: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Jepp - det er den Isolde viser jeg har. Man ser forskjellen lettest på hjulene. Facelift heter den der. |
![]() |
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Nei det der er en Joggster X. Du får Twist med Facelift også. Da ser den sånn ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Se der ja. Det er den der jeg har. |
![]() |
![]() |
#11 |
Øyboer
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Hehe. Var lite bilde jeg la ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Tusen takk for masse gode svar, damer!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?En ting til ang joggster: sjekket litt på Kiddies24 nå, hva betyr facelift?? Og synes det ser ut som om selve baggen er litt lav, er det noe problem?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?
De har multiX-baggen på Barnas hus i Trondheim i alle fall.
![]() |
#15 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Nå tror jeg at jeg har kommet frem til den perfekte løsning for vår del om vi noen gang skulle få nr 3.
![]() |
#16 |
Nybegynner
![]() |
Takk for svar. Da kan jeg finne et barnas hus og ihvertfall se på vogna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nybegynner
![]() |
Takk for svar, det er jo absolutt en mulighet å ha to vogner. Knerten kommer i august, så ser for meg at jeg må/vil ha baggdelen hele vinteren ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Mange spsm her nå, men dere TFK-eksperter: I tillegg til at jeg ikke skjønner hva facelift er, hva er forskjellen på joggster III og joggster X ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Øyboer
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Joggster III er en 3hjuling med fast hjul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Jeg anbefaler simo duo, jeg. God og stor bag, stabil og fantastisk turvogn. Den er muligens ikke de. Villeste å se til, men den er god som gull. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
barnevogn |
|
|