|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?De fleste kjenner vel en slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?
Det samme tenkte jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?Jeg kjenner en slik. Jatting førte til at jeg ble herset med og tråkket på og brukt til jeg var redusert til en sliten vaskeklut. Så satt jeg foten ned med kommunikasjonsstopp og rak rygg i enhver situasjon vi var nødt å forholde oss til hverandre. Det var episoder med telefonterror (ja, faktisk)!. Endte med en grei kommunikasjon oss imellom der jeg kaller en spade for en spade så langt det lar seg gjøre. Nettop for at personen ikke skal få lov til å tråkke på meg.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?Det ligger vel litt mellom linjene her at dette er mennesker du ikke bryr deg særlig om, så da hadde jeg like godt ligget lavt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?Jeg ser at HI var litt ullent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?Vi har/hadde ei sånn i vennekretsen vår (mannen og jeg altså), men jeg orket ikke mer av alt dramaet. Og kjeftingen, ikke minst. Fikk nok da vi lot henne bo her en stund fordi hun hadde rotet det til skikkelig for seg selv og det var så slitsomt at jeg fikk fullstendig nok. Mannen treffer henne av og til, men jeg aner ikke hvorfor. Han ser sikkert noen gode sider jeg ikke ser..
![]() |
![]() |
#9 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?Møtte en sånn en i går, i en konfirmasjon, da ble det litt jatting ...
![]() |
#10 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?Jeg er i familie med en sånn en.
![]() |
#12 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?Samtale:
![]() |
![]() |
#13 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan best takle dramaqueens og feedbackjunkier?På sikt gidder jeg ikke snakke med slike mennesker, siden de suger energi fra meg. Men, om jeg må jobbe med slike eller har dem i familien, prøver jeg å ikke bli "imponert" eller ha supermedlidenhet. Har erfart at om man bare reagerer som om det de har gjort bare er helt normalt, og så penser over på noe annet, så blir de etterhvert mindre ivrige. Men, det er vanskelig, ja. Prøver så langt jeg kan å unngå å involvere meg med slike.
![]() |
|
|