Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva slags heklemønster er dette? (amerikansk)

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-11, 22:33   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags heklemønster er dette? (amerikansk)

Nå spør jeg masse om hekling om dagen, men jeg har altså tenkt til å prøve meg på en jakke fra sekstitallet. Men jeg skjønner ikke mønsteret helt.

Worked in an even number of stitches.
Row 1: yo hook, insert hook in fourth chain from hook and draw up a loop, yo and through 3 loops on hook. * chain one for eye, insert hook in same chain and draw up a loop, skip one chain, draw up a loop in next chain, yo and through 3 loops. Repeat from * across, chain two and turn.
Row 2: yo, draw up a loop in in top on next stitch, yo and through three loops on hook. *chain one, draw up a loop in same place, draw up a loop in top of next stitch, yo and through three loops on hook. Repeat from * across, drawing up last loop of last pattern in turning-chain, chain two, turn.

I første rekke skjønner jeg ikke helt hva samme maske er, og i andre rekke er jeg helt forvirret. Hva er top of next stitch? Og same place?

Er dette et vanlig mønster jeg kan finne forklaring på i hekle-ABCen min?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no