|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
nygift
|
KarnevalsfeiringJeg skal ha karneval for guttene i klassen til Knoll og Tott, jeg har laget en pinata (les: prøvd men vet ikke hvordan resultatet blir) og tenker å ha godteri oppi, men kan vi bare legge alt i en bolle når det ramler ut, så kan barna forsyne seg, eller burde jeg fordele det i en pose til hver?
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karneval feiringVi har hatt piñata i bursdagen til barna de siste gangene. Stor stas! Jeg har fylt den med innpakket godteri, for det havner jo på gulvet. Da rasker alle barna til seg det de klarer. (Jeg ville vært temmelig overrasket om de bare stod å så på og ventet på at det ble puttet i en bolle?)
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Karneval feiring
Tusen takk for flotte tips,de skal jeg bruke.
|
|
|
|
#4 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karneval feiring
Nei, jeg bestilte på nett. Tror det er mange som selger. Vi kjøpte fra http://www.piraterogprinsesser.com/, de leverte veldig raskt.
|
![]() |
|
|