|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() BlogghjelpJeg har hatt en blogg. En øveblogg, som har vært en del av jobben min tidligere. Nå har jeg ikke lenger den jobben, bloggen er min, men avsluttet. Nå har jeg lyst til å begynne å skrive litt mer igjen. Hva gjør man: full opprusting av den eksisterened wordpress-saken. Eller steng ned den som finnes og opprett en helt ny.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: BlogghjelpJeg har vaert og er veldig fornoeyd med typepad.com. Maa betale litt for det, men uendelige muligheter.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: BlogghjelpTjah, ikke greit å si uten at jeg får se den du har.
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: BlogghjelpJeg har blogspot, så jeg vet ikke om jeg er veldig mye til hjelp.
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: BlogghjelpJeg er forsåvidt fornøyd med programvaren. Og innleggene kan forsåvidt leve videre. Jeg blogget som meg selv, som yrkesperson. Nå blir det mer meg selv som fagperson - temaene blir dermed veldig like, men jeg kan spenne enda videre, og droppe en del pliktprat om arrangement og annet.
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: BlogghjelpMen jeg får helt angst av at jeg må innrede alt på nytt. Jeg blir så innmari lite kreativ når jeg må dikte opp nye brukernavn og passord.
![]() |
#9 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BlogghjelpJeg tror jeg ville ha startet ny jeg også. Med lenke fra den gamle til den nye. Du kan jo også flytte innlegg til den nye om det er noe du vil ta vare på.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|