Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Blogghjelp

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-11, 20:53   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Blogghjelp

Jeg har hatt en blogg. En øveblogg, som har vært en del av jobben min tidligere. Nå har jeg ikke lenger den jobben, bloggen er min, men avsluttet. Nå har jeg lyst til å begynne å skrive litt mer igjen. Hva gjør man: full opprusting av den eksisterened wordpress-saken. Eller steng ned den som finnes og opprett en helt ny.

Tema og leserskare vil være noenlunde den samme. Jeg eier bloggen selv, så jeg har lov til å gjøre akkurat som jeg vil. Men hva er lurt, lizzom.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:46   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogghjelp

Ingen erfarne bloggere som har erfaring eller innspill?

Gammel 14-02-11, 23:20   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vaert og er veldig fornoeyd med typepad.com. Maa betale litt for det, men uendelige muligheter.

Gammel 14-02-11, 23:37   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tjah, ikke greit å si uten at jeg får se den du har.

Jeg har bare blogspot for tiden, jeg gidder ikke noe annet.

Gammel 14-02-11, 23:51   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blogspot, så jeg vet ikke om jeg er veldig mye til hjelp.
Dersom den gamle bloggen inneholder mye jobbrelatert ville jeg nok ha startet min "egen" blogg, dersom ikke navnet til bloggen er noe du ikke ønsker å gi slipp på.

Man kan gjøre endel egenartet med blogspot også, men det krever litt koder og dilling.

Gammel 15-02-11, 13:45   #6
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Jeg er forsåvidt fornøyd med programvaren. Og innleggene kan forsåvidt leve videre. Jeg blogget som meg selv, som yrkesperson. Nå blir det mer meg selv som fagperson - temaene blir dermed veldig like, men jeg kan spenne enda videre, og droppe en del pliktprat om arrangement og annet.

Adressen har ikke et godt navn, men et navn jeg har brukt ei stund. Så kan jeg skifte tittel, samt farger, heading og tema, uten å endre adressen. Derfor tenkte jeg å være lat å omorganisere - men da dør liksom den gamle siden ut. Hm, beklager at jeg bruker dere til å tenke høyt.

Gammel 15-02-11, 14:17   #7
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville startet på nytt. Nytt bloggoppsett og ny adresse.

Gammel 16-02-11, 14:48   #8
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Men jeg får helt angst av at jeg må innrede alt på nytt. Jeg blir så innmari lite kreativ når jeg må dikte opp nye brukernavn og passord.

Uansett, tusen takk for de innspillene som kom.

Gammel 16-02-11, 15:02   #9
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville ha startet ny jeg også. Med lenke fra den gamle til den nye. Du kan jo også flytte innlegg til den nye om det er noe du vil ta vare på.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.