Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

LilleLeos pizza?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-11, 19:05   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

LilleLeos pizza?

Har lest så mye om LilleLeo sin pizza at jeg har lyst til å prøve den - men jeg finner jo ingen oppskrift? Har oppskriften blitt lagt ut, LilleLeo?

Gammel 14-02-11, 19:34   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: LilleLeos pizza?

Ingen som har den?

Gammel 14-02-11, 20:07   #3
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du mener vel ikke pizzasnurrene hennes?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 20:11   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne?

http://www.foreldreportalen.no/forum...6&postcount=16

Gammel 14-02-11, 20:16   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Vakke akkurat den jeg tenkte på nei. men har lest om en med kylling, cashewnøtter, jack daniels (i bunnen tro?)

Gammel 14-02-11, 20:19   #6
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Det høres ikke ut som denne, nei. :går og er morsom for meg selv:

Gammel 14-02-11, 20:39   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hehe du er ikke den eneste som tenkte på den Heiko.

Gammel 17-02-11, 20:14   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Hallo ja!

Fy faen, jeg hadde helt glemt hvor jævlig pizzasnurrene så ut den gangen, så jeg måtte le litt.

Oppskriften på pizzaen har jeg ikke lagt ut nei, men jeg kan vel kanskje gjøre det, selv om jeg kjenner meg litt eiesyk over oppskriften.

Ho-ki, sausen:
Hell ca en halv pose med Toro tomatsaus i en kjele, ta i vann, men bare litt og litt om gangen, slik at den ikke blir for tynn. Hell i en god klunk med Jack Daniels Honeysmoked BBQ-saus. Hiv gjerne oppi litt Heinz chilisaus, krydder (basilikum, oregano etc), hvitløk og cayennepepper. Og det viktigste av alt: Garam masala (finnes i vanlige krydderhyller i butikkene). Ta i en god klunk. Dette skal putre mens det andre lages, sausen skal være tjukk og god!

Resten er easy-peasy: Lag deig, stek kylling i biter (4-5-6 fileter). Smør sausen utover bunnen, hiv kyllingen oppå. Toppes med ost, fersk ananas og masse cashewnøtter.

NAM!

Gammel 19-02-11, 19:46   #9
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

:mett:

Litt pepper på toppen gjorde seg. Neste gang blir det enda mer krydder i sausen. Men !

Gammel 20-02-11, 21:30   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klunk med garam masala? Er det ikke i pulverform? Det var iallefall pulver det jeg fann...? Ikke lett å finne det som skal i denne pizzaen

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:49   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Garam masala er pulver-krydder altså, ordleggingen min burde jeg kanskje ha tenkt over.

Gammel 23-02-11, 21:02   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Garam masala er pulver-krydder altså, ordleggingen min burde jeg kanskje ha tenkt over.

Ok, så noe av det som skal til har jeg funnet riktig Mulig det blir pizza engang likevel da.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.