Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekarusellen - hvem feirer med hvem

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 10:53   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julekarusellen - hvem feirer med hvem

Jeg trenger innspill til julekabalen i familien vår. Mannen min har et søsken, jeg har et søsken og til nå har vi gjort det slik, når vi feirer med mine foreldre så feirer mannens foreldre med hans søster og mitt søsken med sin kones foreldre. Nå har det kommet opp et ønske i min familie om at vi skal feire sammen, det vil si at jeg skal være sammen med både bror + familie, mamma og pappa. Uff, det blir bare rot å forklare dette. Men hverken mannen eller jeg feirer julaften med våre søsken slik det er nå, vi sender besteforeldrene på rundgang.

Men har noen lyst til å dele hvordan de fordeler julen sin? Jeg frykter at dette skal ende i gigantselskaper, men kanskje jeg bør jenke meg litt på det punktet da jeg ser den store bonusen; barna våre får ha det moro med kusiner og fettere på julaften.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.