Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

What to do? Jeg ser naboen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 19:20   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

What to do? Jeg ser naboen

Det har seg sånn at vi fikk nye naboer i høst og vi ser de når de er på badet. Jeg tror ikke de er klar over dette og har lyst å fortelle dem det, så de slipper å blotte seg ufrivillig (det er ikke bare vi som ser), men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem uten at det skal bli så innmari pinlig. Har aldri snakket med dem før.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:20   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do? Jeg ser naboen

Ta bilder og legg i postkassen deres!

Gammel 24-01-11, 19:21   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gjort dem oppmerksom på det jo før jo heller. Mye verre om du sier det etter lang tid?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:21   #4
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om Kirsebær sitt forslag er morsommere

Gammel 24-01-11, 19:23   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det enkleste er å bare ringe på å si fra. Alternativt sende en SMS, hvis det er flaut å ta det direkte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:23   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også litt seriøs da, kanskje. Jeg vet ikke helt selv hvordan jeg ville formidlet den beskjeden. Anonym lapp? Nevne det som et lett fnisetema når du treffer dem? "Ha, ha, ha. Se der ja, jeg har sett mer til dere enn dere tror. Jeg vet ikke om dere vet det, men vi har innsyn rett inn på¨badet deres. Hvordan planer har dere for våren da?"

Vanskelig den der...

Gammel 24-01-11, 19:25   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Vel, jeg tror det blir enda pinligere hvis dere sier fra når dere ikke kjenner dem. Naboen sa fra til en felles nabo for noen dager siden, men det var på en humoristisk måte og under alkoholpåvirkede omstendigheter, så for meg så det ut til at det ble godt mottatt. (Han påpekte at det var derfor de hadde satt planten sin akkurat der, men vi måtte påpeke at det ikke hjalp når speilet reflekterte. )

Gammel 24-01-11, 19:25   #8
Anne

Anne sin avatar

Standard

Jeg ville ringt på, vært seriøs og sagt fra. Men det er nå meg.
Det blir jo nesten mobbing å la være si fra.

Gammel 24-01-11, 19:27   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vanskelig. Jeg er neimen ikke sikker på om jeg hadde klart å si fra ... Kjøpe vindusfolie, pakke pent inn og gi i anonym innflyttingsgave?

Gammel 24-01-11, 19:28   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bli venn med de på fjesboka, ta bilder og legg ut på wallen din. Eller deres.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:29   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Er det en pen nabo da? :ser kanskje ikke et problem:

Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:42   #12
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vel, da har jeg sagt fra. Ringte på å sa det som det er, på en passe sensitiv måte. Hun smilte og takket og informerte om at de var klar over at det var noe innsyn til badet og at de voksne alltid dusjet på et annet bad. Nå gruer jeg meg bare til å møte de igjen og være den innvaderende naboen. Men, men... jeg gjorde hvertfall det jeg hadde ønsket at andre gjorde mot meg om situasjonen var motsatt.

Gammel 24-01-11, 20:16   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Hun smilte og takket og informerte om at de var klar over at det var noe innsyn til badet og at de voksne alltid dusjet på et annet bad.

Å, ja? Hvem var hun pene blonde som dusjet forleden da du var på jobb, da?

Å, du kunne fått TV-drama-såpe til å bli blast og kjedelig.

Gammel 24-01-11, 21:32   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Er det en pen nabo da? :ser kanskje ikke et problem:

Enig!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:43   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Flink nabo.

(Du arresterte ham ikke og sa at pøh - kona di dusjer der hun?)

Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:44   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Du har jo ingenting å være flau over?

De derimot holdt sikkert på å dø litt på seg etter de hadde lukket døra bak deg.

Gammel 24-01-11, 20:01   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Det har seg sånn at vi fikk nye naboer i høst og vi ser de når de er på badet. Jeg tror ikke de er klar over dette og har lyst å fortelle dem det, så de slipper å blotte seg ufrivillig (det er ikke bare vi som ser), men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem uten at det skal bli så innmari pinlig. Har aldri snakket med dem før.

Hmmm... Er du naboen min? Vi har vindu på badet og jeg må ærlig innrømme at vi driter i det og tenker at det er de andres problem. :dukker:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 20:08   #18
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hmmm... Er du naboen min? Vi har vindu på badet og jeg må ærlig innrømme at vi driter i det og tenker at det er de andres problem. :dukker:

Dersom jeg akkurat snakket med deg, så er jeg det. Men driter dere i det så er det helt greit for meg. Dere må ikke gjøre noe med det for min del. :P

Gammel 24-01-11, 20:02   #19
Anne

Anne sin avatar

Standard

Med mindre du nettopp hadde henne på døren så er det vel neppe din nabo

Godt jobbet, HI, fint å si fra

Gammel 24-01-11, 20:09   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Med mindre du nettopp hadde henne på døren så er det vel neppe din nabo

Neida. Men fra stua har vi innsyn til en annen nabos soverom. Vi har soverom like ved vår stue og badet er nede. Forleden dag stod jeg kliss naken (nettopp stått opp) og tissetrengt i stua, på vei ned til badet. Jeg stod og trippet med hånda et visst sted, lett foroverbøyd, mens jeg ga ungene i stua en beskjed. Et lite sekund etterpå ser jeg at naboen har trukket for gardinene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.