Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

"Elvestadkabel"

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-11, 12:56   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

"Elvestadkabel"

Har en slik en her. Når det begynner å krype under null på høsten/vinteren setter jeg den på "drift". Slik står den til slutten av vinteren. Dette sa jeg til en i går da jeg snakket om lunken kaldtvann i springen om vinteren og han lo litt. Han mente jeg trengte ikke bruke den før det evt frøs om vinteren. Da måtte jeg sette på "tine" til det tinte igjen, og så "drift" resten av den vinteren.

Så til spørsmålet. Er det sant? Jeg sparer sikkert noen kroner i strømregning om den ikke trenger å stå på hele vinteren. Jeg kan kanskje sette på når vi er borte over et døgn. Han som sa det er ikke rørlegger, men økonom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.