Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Død Sony Ericsson W980

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-11, 14:22   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Død Sony Ericsson W980

Hjeeeelp

Da jeg våknet i går hadde mobilen slått seg av, og var ikke til å vekke til live igjen.
Det er plenty batterikapasitet, men jeg har prøvd å lade den uten at det nytter.
Når jeg slår den på kommer det lys i tastaturet, men det er også alt som skjer.
Noen tips til hurtig gjennoppliving av telefonenen?

Det er en slik telefon
http://www.feelphones.com/wp-content...pictures-1.jpg

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 14:23   #2
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Død Sony Ericsson W980

Tatt batteriet av og på?

Gammel 08-01-11, 14:47   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Tatt batteriet av og på?

Jepp, flere ganger. Funker forsatt ikke.

Gammel 08-01-11, 15:58   #4
Left
Passiv

Standard

Du må nok ha ny

Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 16:31   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det der skjer med Frøkna sin SE (ikke samme nr) hver gang den slår seg av. Det er skikkelig irriterende, for å si det mildt. Det eneste som funker er å plugge den i PC-en for å oppdatere programvaren. Da begynner den å lade også, via PC-en, og da kan vi enten lade ferdig på den måten eller slå den på etter ei lita stund og flytte den til den ordinære laderen.

Det kommer ikke til å bli innkjøpt flere SE-telefoner her i huset, jeg er så lei at jeg snart sprekker.

Gammel 08-01-11, 17:28   #6
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det der skjer med Frøkna sin SE (ikke samme nr) hver gang den slår seg av. Det er skikkelig irriterende, for å si det mildt. Det eneste som funker er å plugge den i PC-en for å oppdatere programvaren. Da begynner den å lade også, via PC-en, og da kan vi enten lade ferdig på den måten eller slå den på etter ei lita stund og flytte den til den ordinære laderen.

Det kommer ikke til å bli innkjøpt flere SE-telefoner her i huset, jeg er så lei at jeg snart sprekker.

Ok, tusen takk, da skal det prøves.

Dette er første gang det skjer med min tlf, og den er halvtannet år gammel.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.