|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Annonsere etter barnepassEr det noen som vet om et bra (nett-)sted å sette inn annonse for å finne barnevakt?? Vi bor i Åsane i Bergen og trenger hjelp til henting i barnehage av storebror på 2,5 år og/eller hjelp med tvillinger (5 mnd) på kveldstid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Annonsere etter barnepass...Kjenner du noen som har eller kjenner en tenåring? Om du gjør det hadde jeg gått veien via dem for å finne noen jeg kunne stole på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Annonsere etter barnepass...
Neei...har prøvd å spørre litt rundt, men ikke fått napp.. Ønsker fortrinnsvis heller ikke tenåring, men en som er voksen (20-30 år...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Annonsere etter barnepassHeng opp lapp på Høgskolen? Andre arenaer for studenter? |
![]() |
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Annonsere etter barnepassHeng opp en lapp på NLA på Breistein, og kansje enn på HIB Landås. Så får du sikkert en førskolelærer/lærer student uten problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Annonsere etter barnepassJa, eller hør på videregående som har barne- og ungdomsarbeiderlinje.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Annonsere etter barnepassKan det være en mulighet å betale en assistent i barnehagen for å bringe hjem storebror? Det varierer jo når de slutter, men det er i hvert fall noen han kjenner.
![]() |
![]() |
#9 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Annonsere etter barnepassHelsestasjonen vår har arrangert barnevaktkurs, og formidler kontakt. Kanskje de gjør det hos dere også? Ellers kan det jo være noen av de andre foreldrene i barnehagen har gode kontakter.
![]() |
#10 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Annonsere etter barnepassTakk for smarte tips!! Skal prøve ut disse! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|