Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

MobyWrap i Oslo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 21:01   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MobyWrap i Oslo

Hvor får jeg kjøpt MobyWrap i Oslo? Bortsett fra Bæreglede. Det er en gave og Bæregledes åpningstider passer så utrolig dårlig med min planlagte bytur.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 14:57   #2
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: MobyWrap i Oslo

Den Kule Mage på Glassmagasinet?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 16:04   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Den Kule Mage på Glassmagasinet?

Åh, kanskje de har det der?

Gammel 15-12-10, 17:21   #4
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror Barnas hus i Trondheim selger det, men vet ikke hvordan det er i Oslo?

Gammel 15-12-10, 20:24   #5
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Babyshop selger Tricot-Slen, mener jeg. Det er også et veldig godt elastisk sjal, bittelitt tykkere enn MW. Hvis du skulle vurdere noe annet, altså.

Gammel 15-12-10, 20:25   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Babyshop selger Tricot-Slen, mener jeg. Det er også et veldig godt elastisk sjal, bittelitt tykkere enn MW. Hvis du skulle vurdere noe annet, altså.

Nei, ikke egentlig, det er ikke til meg, jeg vil gjerne gi bort noe jeg selv har god erfaring med.

Gammel 15-12-10, 20:31   #7
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nei, ikke egentlig, det er ikke til meg, jeg vil gjerne gi bort noe jeg selv har god erfaring med.

Holder det at jeg har god erfaring med Tricot-Slen?

Neida, jeg bare tuller. Skjønner godt at du vil gi bort noe du vet er bra. Men jeg sjekket på Babyshop sine sider, og de har det fortsatt, hvis det er av interesse for noen andre.

Gammel 15-12-10, 20:35   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Altså, jeg stoler på andres erfaringer også. Men det er også en viss sannsynlighet for at jeg skal lære bort hvordan sjalet knytes, og da synes jeg det er greit med et jeg kjenner.

Gammel 16-12-10, 17:18   #9
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Etter å ha kikket på sidene til DKM ser det ikke ut til at de selger MobyWrap gitt.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:30   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Takk for svar! Jeg dro innom Bæreglede likevel, så nå er gaven i boks.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.