Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir du DIN bestefar til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 15:49   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva gir du DIN bestefar til jul?

Det er egentlig faren min jeg trenger tips til, men ser ut i fra bestemor tråden at det blir jo tips til bestefedre jeg trenger.

Faren min er 80 år og jeg lurer på om jeg skal kjøpe et par gode utehansker som er veldig varme. Han er en del ute og går tur. Han elsker bøker og har tusenvis av dem, men i år hadde han ingen bøker på ønskelisten heller. Han mente han hadde nok.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.