|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Nyttårsaften 2010/2011Hva er nyttårsplanene til FP-folket?
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg vet sannelig ikke helt. Mamma har arbeidshelg(jobber natt) nyttårshelga, så der blir vi ikke. I fjor var vi hos broren min, kanskje vi er der i år også.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi feirer nyttårsaften hjemme sammen med ungene. Det er kjempekoselig. |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011I år feirer vi for første gang på Gran Canaria. Vi pleier å feire i Sirdalen (på fjellet), noe som er veldig stemningsfullt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tankefull
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg har fått trumfet til meg julekvelden hjemme, så spørs om vi ikke må bort tilsvigers på nyttårsaften. Har mest lyst til å være hjemme. Så mye enklere med små barn. Svigerforeldre mine sitt hus er ikke akkuratt barnavennlig, men hun lager supergod kalkun da.
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Bortsett fra den nyttårsaftenen da elsdstemann var tre uker gammel, har vi alltid feiret med mer eller mindre de samme vennene. Før barn var det full fest, nå har vi en familiefeiring hvor barna er oppe så lenge de vil eller legges i annen etasje når de blir trøtte. Ettersom barna har blitt litt eldre, får vi voksne lov til å sitte rundt bordet i timevis og skravle, mens ungene leker sammen etter maten.
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi (jeg og ungene) skal sannsynligvis spise middag hos et vennepar. Ja, hvis ikke de er på sykehuset for å føde, da. Jeg må nok hjem i syv-åttetida for å legge ungene, de blir helt ekstremt tøysete av å være lenge oppe, så det gidder jeg ikke.
|
|
|
#9 |
|
Curlingkone
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi har vært her hjemme og hatt besøk av venner de siste årene. Og det skal vi i år og.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi har vært hjemme og hatt besøk av venner de siste årene - det blir det nok i år også. Kanskje vi bare er hjemme alene også - etter en hektisk romjulsuke, så er det også ganske godt synes jeg.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011I år skal me feira saman med søster mi m/ familie og mamma. Det er faktisk første gang, og eg gleder meg. Me blir her hos oss, med mengder av god mat, leik og kos. Er det snø då satser eg på ein liten tur i akebakken rett bortenfor huset, for ungane er veldig flinke til å jaga kvarandre opp. Dei er samstemte sånn.
|
|
|
#13 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg haaaater nyttårsaften.. Alltid gjort det. Hatet alle rakettene siden jeg var livredd som liten og alle var i "godt humør" som min mor sa og det var bare kaos og stress.. Kjenner ofte på de følelsene enda.. klarer aldri elsker nyttårsaften.. vel vel.. i år skal vel jeg og ungene gå nyttårsbukk og spise godter og god mat og lillebror skal i seng mens jeg og snuppa blir våken en stund og skal se raketter fra vinduet.
|
|
|
#14 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi har feiret nyttårsaften med det samme venneparet i en årrekke. I år skal vi til de, og det er alltid overnatting. Ungene storkoser seg og får dingle oppe så lenge de vil
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg liker best å være hjemme, særlig fordi vi har en katt som trenger masse trøst og kos da. Vanligvis har vi venner med barn/ungdom på besøk. I år skal vi være hos Kjærestens søster i Kansas City og jeg har ingen peiling på hvordan de er eller hvordan feiringen blir. Dermed er vi for første gang ikke hjemme når Guttungen har bursdag 1. januar. Hmfff. Eldste her i huset har lovet at hun og kjæresten skal kose med pusen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Her ligger det an til at vi skal ha årets nyttårsfest (går på rundgang i vennegjengen). Da blir det kalkunsteking til den store gullmedalje, det kommer vel en 12-14 personer vil jeg tro så det er litt å ordne. Men jeg elsker det! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Jeg skal steke en diger gås (og lage litt diverse tilbehør), resten av dagen skal jeg sitte med bena høyt, og jeg forventer mye dulling.
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi bruker å spise hos mamma eller svigermor,pinnekjøtt .Og så sender vi opp litt rakketter hos mamma på kvelden i 19-20 tiden før vi drar hjem.
Sist redigert av Honda : 12-12-10 kl 13:30. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Nyttårsaften 2010/2011Vi skal være hjemme, slik vi alltid er. |
|