Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Enkel middag i riskokeren

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 21:47   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Enkel middag i riskokeren

Jeg har en veldig enkel middag jeg lager i riskokeren.

Jeg koker ris i riskokeren. Etter litt koking slenger jeg oppi cirka en halv pose med frosne erter og gulrøtter. Så når risen er ferdigkokt kaster jeg oppi biter fra en ferdiggrillet kylling og to sammenvispede egg som jeg rører rundt i riskokeren. Så lar jeg det stå litt så det får varme seg.

Så tar man og dæsjer oppi soyasaus og spiser. Ungene elsker dette.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:48   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkel middag i riskokern

Noterer riskoker på ønskelista.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:53   #3
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gikk lenge og vurderte om jeg skulle ha riskoker. Den tar en del plass i skapet, men jeg angrer ikke et sekund. Den bruker vi flittig. Nå blir risen alltid perfekt og vi trenger ikke passe på tiden.

Gammel 07-12-10, 21:54   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Riskoker er fantastisk, må prøve denne en dag, akkurat slike middager jeg trenger. Skinke kan kansje brukes i stede for kylling.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:13   #5
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Riskoker er fantastisk, må prøve denne en dag, akkurat slike middager jeg trenger. Skinke kan kansje brukes i stede for kylling.

Skinke går helt fint, reker også.... evnt. rester av kalkun om en har det. Kanskje dere har noe annet dere kan tenke dere å ha oppi også. Mais, løk, purre f.eks.

Gammel 07-12-10, 22:48   #6
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Noterer riskoker på ønskelista.

Du kan få min

Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 07:06   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du kan få min

Du kan få en lydbok av meg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 07:52   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Du kan få en lydbok av meg.

Done deal

Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 07:58   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkel middag i riskokeren

Høres veldig godt ut. Riskoker ja, kanskje det er akkurat den maskinen jeg mangler for å gjøre kjøkkenmaskinparken komplett?

Sist redigert av Fløyel : 08-12-10 kl 08:29.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 08:26   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkel middag i riskokeren

Riskoker er genialt. Denne oppskriften skal jeg prøve. Takk skal du ha.

Emneord
erter, gulrøtter, kylling, ris

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.