|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Enkel middag i riskokerenJeg har en veldig enkel middag jeg lager i riskokeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel middag i riskokernNoterer riskoker på ønskelista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Enkel middag i riskokernJeg gikk lenge og vurderte om jeg skulle ha riskoker. Den tar en del plass i skapet, men jeg angrer ikke et sekund. Den bruker vi flittig. Nå blir risen alltid perfekt og vi trenger ikke passe på tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Enkel middag i riskokernRiskoker er fantastisk, må prøve denne en dag, akkurat slike middager jeg trenger. Skinke kan kansje brukes i stede for kylling.
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Enkel middag i riskokern
Skinke går helt fint, reker også.... evnt. rester av kalkun om en har det. Kanskje dere har noe annet dere kan tenke dere å ha oppi også. Mais, løk, purre f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Enkel middag i riskokerenHøres veldig godt ut. Riskoker ja, kanskje det er akkurat den maskinen jeg mangler for å gjøre kjøkkenmaskinparken komplett?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-12-10 kl 08:29. |
![]() |
![]() |