|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
Adventsgaver til kollegaer?Oppe i gangen vår er vi 6stk som arbeider ganske tett med i tillegg har jeg min veninne nede pluss en til jeg har litt med å gjøre dette blir da 7stk som jeg kunne tenke meg å være litt ekstra hyggelig mot.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Adventsgaver til kollegaer?KJeg hadde blitt veldg glad for Flax-en (jeg liker ikke mrsipan), og så hadde jeg følt at jeg måtte gi noe tilbake. Og så hadde du og jeg vært på gavegaloppen og så baller det på seg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsgaver til kollegaer?Jeg hadde blitt glad for kalenderen, men i likhet med 007 liker jeg ikke marsipangriser. Hadde heller ikke følt at jeg måtte gi noe tilbake, synes folk skal få gi gaver hvis de har lyst til det uten å måtte tenke seg om to ganger om de legger press på mottaker. Giverglede er langt større enn mottakerglede hos mange, la dem bare utfolde seg! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Adventsgaver til kollegaer?Jeg liker heller ikke marsipan og jeg føler selv at det er greit å "komme unna" smågaveloopen med venninner.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Adventsgaver til kollegaer?Hvis jeg hadde vunnet en million på en julegave fra en kollega så hadde jeg opplevd det som litt ... kleint? Burde jeg ha delt på pengene.
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Adventsgaver til kollegaer?Bare pass på at det ikke blir en slik gavegalopp som på min jobb. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Adventsgaver til kollegaer?Forøvrig tar jeg Retz' og 007 sine marsipangriser. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Adventsgaver til kollegaer?
Nei! bare gitt en marsipangris. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I endring
|
Sv: Adventsgaver til kollegaer?Jeg vil ikke på noe gavegalopp, jeg vil bare skape samhold og felles skraping i frokostkaffen så jeg for meg kunne vært koselig.
|
|
|
#10 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Adventsgaver til kollegaer?Jeg ville syntes det var veldig hyggelig med en liten adventspresang. |
|
|
|
![]() |
|
|