Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventsgaver til kollegaer?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-10, 08:49   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Adventsgaver til kollegaer?

Oppe i gangen vår er vi 6stk som arbeider ganske tett med i tillegg har jeg min veninne nede pluss en til jeg har litt med å gjøre dette blir da 7stk som jeg kunne tenke meg å være litt ekstra hyggelig mot.

Hadde du syntest at det hadde vært stats å fått en flaxkalender og en marsipangris innpakket 1.Desember? Eller er det bare teit? Og er det dumt å ta med de 2 nede når det da er 6stk der ned jeg ikke kjøper noe til?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:03   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventsgaver til kollegaer?

KJeg hadde blitt veldg glad for Flax-en (jeg liker ikke mrsipan), og så hadde jeg følt at jeg måtte gi noe tilbake. Og så hadde du og jeg vært på gavegaloppen og så baller det på seg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:10   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde blitt glad for kalenderen, men i likhet med 007 liker jeg ikke marsipangriser. Hadde heller ikke følt at jeg måtte gi noe tilbake, synes folk skal få gi gaver hvis de har lyst til det uten å måtte tenke seg om to ganger om de legger press på mottaker. Giverglede er langt større enn mottakerglede hos mange, la dem bare utfolde seg!

Personlig synes jeg det er nok å gi kolleger spleisegaver til runde dager, men så har jeg ikke så veldig nært forhold til noen av dem heller.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:18   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker heller ikke marsipan og jeg føler selv at det er greit å "komme unna" smågaveloopen med venninner.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:22   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg hadde vunnet en million på en julegave fra en kollega så hadde jeg opplevd det som litt ... kleint? Burde jeg ha delt på pengene.

Gammel 29-11-10, 09:24   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Bare pass på at det ikke blir en slik gavegalopp som på min jobb.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:25   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Forøvrig tar jeg Retz' og 007 sine marsipangriser.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:28   #8
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvis jeg hadde vunnet en million på en julegave fra en kollega så hadde jeg opplevd det som litt ... kleint? Burde jeg ha delt på pengene.

Nei! bare gitt en marsipangris.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:30   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ikke på noe gavegalopp, jeg vil bare skape samhold og felles skraping i frokostkaffen så jeg for meg kunne vært koselig.

Gammel 29-11-10, 09:54   #10
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville syntes det var veldig hyggelig med en liten adventspresang. Jeg har en kollega som har vært veldig flink med en liten sjokolade til jul eller påske, og syntes at det har vært utelukkende hyggelig. En gang gjør hun det, en annen gang gjør jeg det og en tredje gang gjør kanskje ingen det. Det må være mulig å ta i mot en hyggelig oppmerksomhet uten å komme inn i et gavekappløp. Synes jeg.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 14:53   #11
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Jeg var forsent ute, verdens allerbeste sjef kom nå med sjokoladekalender til meg og alle oss oppe i gangen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.