Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg denne jakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-07, 10:20   #1
Krissi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 13
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor finner jeg denne jakken?

[IMG]file://norad/root/OSN/Users/akjo/My%20Documents/My%20Pictures/415crochet%20robe%20scarlet.jpg[/IMG]

Hei

Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne Odd Molly jakken.................finner den ikke på nettet::::::::::::::

Tusen takk for svar.

Klem Krissi

Krissi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:38   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?????????

Ser ikke noe bilde.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:38   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?????????

Du har for mange spørsmålstegn i overskriften til at bildet kan vises.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 10:56   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Bad karma.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:51   #5
Krissi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 13
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

What? Bad karma eller bare dårlige datakunnskaper? Uansett, det er den lange rød jakken som ligger øverst på Odd Mollys vårkolleksjon, nummer 415.

Krissi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 11:54   #6
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Hjelper til:


Vet ikke hvor de kan ha den. Er ikke så mye som er kommet i butikkene foreløpig.
Tar du et søk på odd molly her inne finner du nok en del linker til nettbutikker og opplysninger om vanlige butikker som fører OM

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 12:33   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Opprinnelig lagt inn av Krissi, her.

What? Bad karma eller bare dårlige datakunnskaper? Uansett, det er den lange rød jakken som ligger øverst på Odd Mollys vårkolleksjon, nummer 415.

Ingen unskyldning er god nok her inne har jeg funnet ut

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 14:10   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.699
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Madonna på Aker Brygge har enda ikke fått inn mye Odd Molly, men ring dem.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 16:12   #9
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?????????

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du har for mange spørsmålstegn i overskriften til at bildet kan vises.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 16:13   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Med garn og heklenål har du den innen et par uker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 16:29   #11
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.112
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Madonna på Aker Brygge har enda ikke fått inn mye Odd Molly, men ring dem.

I går hadde de ingen ting... hadde enda ikke fått inn vårkolleksjonen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 20:10   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Cara i Drammen får den inn etterhvert
Var inom der i dag, og innehaveren fortalte at de får inn denne, og at fargen var nyyydelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 20:11   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg denne jakken?

Ellers har jeg gode erfaringer med Noa Noa i Bergen og ikke minst folkart.se.
Jeg har sendt mail til den superservice-innstilte helena på folkart.se, og hun har skaffet ting som de ikke har bilder av, så lenge jeg har varenummeret. oddmolly.com springcollection, der finner du jakken og nummeret.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 20-02-07 kl 20:19.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no