Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pentøy som ikke koster skjorta

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-10, 00:06   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Pentøy som ikke koster skjorta

Jeg er elendig på klesfronten, og inrømmer glatt at jeg hater å handle klær. Dessverre har jeg kommet dit at jeg er nødt til å kjøpe meg noe pentøy til jul, men jeg sliter skikkelig med å finne noe som jeg liker, og som kler meg.
Jeg er nok ganske normalt høy (1,74), bruker str 46 eller deromkring (på h&m kan det bli knapt), har litt mage, men ingen rumpe, null sans for mote, og føler meg helt lost. I bunn og grunn har jeg mest lyst å grave meg ned og skite i hele jula for dette klesgreiene gjør meg deprimert og demotivert.
Men jeg kommer altså ikke utenom, om jeg ikke har tenkt å gå i slitte jeans og hettegenser på julaften. Er det noen her som har tips til hvor jeg kan lete og kanskje til og med ha hellet med meg, eller har konkrete forslag til plagg som kan passe for anledningen?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 06:33   #2
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Pentøy som ikke koster skjorta

på zizzi så jeg ganske fine penkjoler her om dagen. Ikke var de dyre heller. Prøvde en kjempe finen men de hadde ikke flere i den størrelsen jeg trengte.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 07:29   #3
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Åkei, litt stort bilde men likevel et forslag.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 07:56   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

på zizzi så jeg ganske fine penkjoler her om dagen. Ikke var de dyre heller. Prøvde en kjempe finen men de hadde ikke flere i den størrelsen jeg trengte.

Zizzi altså? Da skal jeg ta meg en tur innom der.

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Åkei, litt stort bilde men likevel et forslag.

Slike kjoler er jeg gjerne litt skeptisk til, for jeg ser for meg at de blir som et uformelig telt på meg. Ikke?

06, 07, og 12.
Gammel 27-11-10, 08:05   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kanskje du kan finne noe her? Ikke veldig festlige farger, men.
http://www.laredoute.no/ListPage/Cat...tegoryId=39552

Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 08:19   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en rød penkjole du kan få, om du vil. Men den krever litt pupper... Den er en stor 44 med stretch i ryggen. Kan vise bilde om du er intr

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 08:23   #7
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg har en rød penkjole du kan få, om du vil. Men den krever litt pupper... Den er en stor 44 med stretch i ryggen. Kan vise bilde om du er intr

Rødt er sprekt. Jeg ser gjerne bilde.

06, 07, og 12.
Gammel 27-11-10, 08:24   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Kanskje du kan finne noe her? Ikke veldig festlige farger, men.
http://www.laredoute.no/ListPage/Cat...tegoryId=39552

Ikke helt meg de der, er jeg redd.

06, 07, og 12.
Gammel 27-11-10, 08:34   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor klarer jeg ikke å legge inn bildene? kommer bare kryss. Ja ja, linker:

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=
Denne synes jeg kjempefin ut!

Noen forslag til, litt av hvert:

(Det er lett å bestille fra ellos. Og har man konto betaler man ikke noe før man har bestemt seg. )

Sist redigert av ItsOnlyMe : 27-11-10 kl 08:43.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 09:09   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NoaNoa str XL tilsvarer ca 44-46, tror jeg. Der har de mye fint og behagelig tøy, ville tatt en tur dit. Prisen er kanskje litt over det du ser for deg, men veldig dyrt er det ikke.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 09:52   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg slår også et slag for Zizzi
Har ikke vært der i det siste, men de pleier alltid å ha veldig fine kjoler og topper.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 14:19   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg var rundt en str. 46 fant jeg endel penklær på Vivikes. Nå begynner det å bli en stund siden, men det er kanskje forsøket verdt?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 21:12   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Takk for tips, jenter. Jeg får rusle meg en runde og kikke i butikkene tror jeg. Husker ikke sist jeg gjorde det, men da er det vel kanskje på tide. Til jul ønsker jeg meg en personlig shopper og milliongevinst i lotto, så kanskje jeg hadde overkommet shoppeangsten min.

06, 07, og 12.
Gammel 27-11-10, 21:19   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

B-Young har også en del fint og greie i størrelsen. Jeg kommer inn i XL der og bruker 48 til vanlig.

Gammel 27-11-10, 22:25   #15
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

B-Young har også en del fint og greie i størrelsen. Jeg kommer inn i XL der og bruker 48 til vanlig.

Åh? Det er en sånn butikk jeg sjelden beveger meg inn i, i den tro at de umulig kan ha noe til meg. Kanskje jeg skulle prøve meg innom der en tur.

06, 07, og 12.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.