Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gode arbeidssko - noen anbefalinger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-10, 20:15   #1
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Gode arbeidssko - noen anbefalinger?

Jeg trenger et par arbeidssko/sandaler som jeg kan gå i mange timer pr. dag. Det må være reim bak hælen sånn at de sitter fast. Ønsker meg tips til gode sko

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 20:18   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?

Ecco-sandaler?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:04   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Grete Waitz-sandaler er bra.

Gammel 23-11-10, 21:11   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått meg Spotec-sandaler til bruk på jobb. Jeg står og går mye, og disse sandalene er utrolig deilige på foten. De sitter godt, og jeg blir ikke sliten i føttene av dem, slik jeg gjør av mange andre liknende typer.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:17   #5
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg har fått meg Spotec-sandaler til bruk på jobb. Jeg står og går mye, og disse sandalene er utrolig deilige på foten. De sitter godt, og jeg blir ikke sliten i føttene av dem, slik jeg gjør av mange andre liknende typer.

Det var god reklame Hvordan er størrelsen? Håper jo den er "normal" hvis jeg skal ta sjansen på å bestille på nettbutikk :-)

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:24   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har samme størrelse i disse som jeg har i alle andre sko - str 38. De kan virke noe trange over vrista de første par gangene man har de på, men jeg opplevde i alle fall at det går seg til ganske fort.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:39   #7
Left
Passiv

Standard

Jeg jobber som sykepleier, og står og går hele dagen. Etter at jeg fikk MBT Kisumu sandaler er aldri det noe problem i forhold til vond rygg og vonde bein lenger.
De skal snart erstattes av et nytt par, for de begynner å bli utslitt. Fantastisk gode sko. De er dyre, men verdt hver krone etter min mening.

Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:02   #8
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Jeg anbefaler også MBT.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:10   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Brukte disse da jeg jobbet i butikk, og var veldig fornøyd.
Kjøpe nye kanskje, hmmm.

Gammel 25-11-10, 21:52   #10
kjerstisin
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
kjerstisin er litt kul
Standard

Mbt eller spotec....har brukt begge på jobb og har ikke fått vodt i ryggen som med andre jeg har prøvd...

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 01:59   #11
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har både ecco-sandaler og spotec, like fornøyd med begge deler.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 06:23   #12
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt Grethe Waitz sin variant av sandaler med "rund" såle (ala MBT og Ryn), og de er de eneste jeg har brukt som har gjort at jeg kan stå og gå hele dagen uten å være gåen i ryggen på kvelden. (Jeg har for ordens skyld ikke prøvd hverken MBT eller Ryn).

Gammel 26-11-10, 07:04   #13
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var veldig fornøyd med Schollsandalene mine som jeg brukte da jeg jobbet i butikk.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.