|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
![]() |
![]() Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Jeg trenger et par arbeidssko/sandaler som jeg kan gå i mange timer pr. dag. Det må være reim bak hælen sånn at de sitter fast. Ønsker meg tips til gode sko |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Ecco-sandaler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Jeg har fått meg Spotec-sandaler til bruk på jobb. Jeg står og går mye, og disse sandalene er utrolig deilige på foten. De sitter godt, og jeg blir ikke sliten i føttene av dem, slik jeg gjør av mange andre liknende typer.
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
![]() |
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?
Det var god reklame |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Jeg har samme størrelse i disse som jeg har i alle andre sko - str 38. De kan virke noe trange over vrista de første par gangene man har de på, men jeg opplevde i alle fall at det går seg til ganske fort.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Jeg jobber som sykepleier, og står og går hele dagen. Etter at jeg fikk MBT Kisumu sandaler er aldri det noe problem i forhold til vond rygg og vonde bein lenger. |
![]() |
![]() |
#9 |
Tankefull
|
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?
Brukte disse da jeg jobbet i butikk, og var veldig fornøyd.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Mbt eller spotec....har brukt begge på jobb og har ikke fått vodt i ryggen som med andre jeg har prøvd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Jeg har både ecco-sandaler og spotec, like fornøyd med begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hvor: Viken
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Jeg har brukt Grethe Waitz sin variant av sandaler med "rund" såle (ala MBT og Ryn), og de er de eneste jeg har brukt som har gjort at jeg kan stå og gå hele dagen uten å være gåen i ryggen på kvelden. (Jeg har for ordens skyld ikke prøvd hverken MBT eller Ryn).
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode arbeidssko - noen anbefalinger?Jeg var veldig fornøyd med Schollsandalene mine som jeg brukte da jeg jobbet i butikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|