Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-10, 11:55   #1
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva ønsker du deg til jul da?

Det dukker stadig opp tråder om julegaver til menn og barn, så derfor trenger vi en tråd for egne ønsker også Det kan jo hende at nissen kikker innom her på jakt etter gode ideer til mor

Gammel 08-11-10, 11:57   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul da?

Jeg ønsker meg varme og lette vintersko til utelek og gåturer. Gavekort på klær er også kjekt. Nissen må også gjerne ha med parfyme og Mariskåler (Iittala) til meg

Gammel 08-11-10, 11:59   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg nye gardiner til stua, ny lommebok, Händels: Judas Maccabaeus, og Brahms "Ein deutsches Requiem".

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:00   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langrennsutstyr, skibukse, bøker, hverdagskjoler. (og iPhone, men det vil ingen gi meg. )

Gammel 08-11-10, 12:01   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg:
En god ansikstskrem
Etasjefat fra perfect home
Ullsokker
Parfyme
Tøfler fra cream

Sist redigert av Chablis : 08-11-10 kl 16:21.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:03   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg denne:http://bikuben.com/produkter/verktoy...shot-machine//

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:09   #7
Albertine
Passiv

Standard

Jeg ønsker meg en uke i sol og varme. Ingenting annet.

Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:09   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Klær ønsker jeg meg.
Ny ansiktskrem da jeg får kviser av den nye jeg fikk sist. For fet.
Thomas sabo-smykker er alltid populært hos meg.
Frisørtime-

Ja, og så friluftsutstyr!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:11   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg ønsker meg en uke i sol og varme. Ingenting annet.

Egentlig står nok det høyest på min liste og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:11   #10
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Englefigurer, sjokolade og "Life is good" bukser!
Jeg gleder meg til jul!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:11   #11
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg ipad og ny Bergans jakke, samt en Camelback drikkefalske.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:13   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snille barn, men i følge kidsa har jeg det allerede, så da vet jeg ikke lenger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:15   #13
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny telefon, helst iphone. Men får det nok ikke.

Gammel 08-11-10, 12:16   #14
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg dunjakke, kokebok, gavekort på Bohus og et stort senter i nærheten her, en pocketbok, ullsokker, vinflaske, shampoo og hårkur fra frisør, badesalt i blå-toner.
De to første har jeg bestilt på nett og vet at jeg får.

Gammel 08-11-10, 12:16   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En tur til frisøren, der jeg ikke har vært siden sommeren 2007. Hver eneste gang jeg vurderer å unne meg en tur, kommer det en uforutsett regning som ødelegger alt, det er akkurat som om "noen" absolutt ikke vil at jeg skal være fin på håret.

Ellers ønsker jeg meg bare ting til barna, egentlig. Bare de får det de ønsker seg og trenger så er jeg strålende fornøyd. Men kakeformer og kakestæsj, samt ullklær og gode sko er jo også på lista, egentlig.

Gammel 08-11-10, 12:17   #16
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Treningsklær, ullklær og turtøy.

Egentlig ønsket jeg meg Kenwood Major, men det har jeg allerede fått!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:17   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sevsagt - iPhone! Det glemte jeg. Det er jo det jeg ønsker meg mest av alt i hele verden! Men det er såpass dyrt at det kjøpet må jeg stå for selv, så det blir nok den dagen iPhone 20 kommer ut eller noe sånt.

Gammel 08-11-10, 12:20   #18
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Invitasjoner/billetter til middager, hyttetur, kino, spa, slalomkjøring, storbyweekend, natt på hotell etc

Sealskinz votter, Mad Men ses 3, brun Pappelina-matte, Bodum travel mug, gavekort på Stormberg og abonnement på Spis Bedre

Gammel 08-11-10, 12:21   #19
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Ja, og så ønsker jeg meg nye brettspill, f.eks Scrabble. Jeg kunne glatt se for meg hvordan mora mi sukket og himlet med øynene da jeg sa det på telefonen. "Voksne dama. Ønske seg spill til jul. Voksne dama med egne barn. Brettspill! Kunne hun ikke ha ønsket seg en mopp? Det trenger hun i alle fall, slik som det ser ut der. Men nei da. Brettspill. Voksne dama."

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:24   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! I år har jeg vært så schmart at jeg faktisk har laget det regnearket med GlimrendeTingÅØnskeSegTilJul, som jeg sier jeg skal gjøre hvert enda år.

Jeg ønsker meg;
Gitar (på tide å lære seg å spille gitar, nå)
Flere deler til bestikket vår (Zara)
Flere rødvinsglass (Örrefors Difference)
Ny skibukse (det trenger jeg faktisk)
Gummistøvler som matcher den fine regnkåpen min

Den dyrere delen av ønskelisten:
Kenwood Major med futt i.
Bæremeis (Knøttliten har vært smart nok til å ønske seg det til jul, for øvrig.)

Sist redigert av Ru : 08-11-10 kl 20:49.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.