|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva ønsker du deg til jul da?Det dukker stadig opp tråder om julegaver til menn og barn, så derfor trenger vi en tråd for egne ønsker også
|
|
|
#2 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Jeg ønsker meg varme og lette vintersko til utelek og gåturer. Gavekort på klær er også kjekt. Nissen må også gjerne ha med parfyme og Mariskåler (Iittala) til meg
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Jeg ønsker meg nye gardiner til stua, ny lommebok, Händels: Judas Maccabaeus, og Brahms "Ein deutsches Requiem".
|
|
|
#6 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Jeg ønsker meg denne:http://bikuben.com/produkter/verktoy...shot-machine// |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Jeg ønsker meg en uke i sol og varme. Ingenting annet. |
|
|
|
#8 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Klær ønsker jeg meg.
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Englefigurer, sjokolade og "Life is good" bukser!
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Jeg ønsker meg ipad og ny Bergans jakke, samt en Camelback drikkefalske. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Ny telefon, helst iphone. Men får det nok ikke.
|
|
|
#14 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Jeg ønsker meg dunjakke, kokebok, gavekort på Bohus og et stort senter i nærheten her, en pocketbok, ullsokker, vinflaske, shampoo og hårkur fra frisør, badesalt i blå-toner.
|
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?En tur til frisøren, der jeg ikke har vært siden sommeren 2007. Hver eneste gang jeg vurderer å unne meg en tur, kommer det en uforutsett regning som ødelegger alt, det er akkurat som om "noen" absolutt ikke vil at jeg skal være fin på håret.
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Ja, sevsagt - iPhone! Det glemte jeg. Det er jo det jeg ønsker meg mest av alt i hele verden! Men det er såpass dyrt at det kjøpet må jeg stå for selv, så det blir nok den dagen iPhone 20 kommer ut eller noe sånt.
|
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Invitasjoner/billetter til middager, hyttetur, kino, spa, slalomkjøring, storbyweekend, natt på hotell etc
|
|
|
#19 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Ja, og så ønsker jeg meg nye brettspill, f.eks Scrabble. Jeg kunne glatt se for meg hvordan mora mi sukket og himlet med øynene da jeg sa det på telefonen. "Voksne dama. Ønske seg spill til jul. Voksne dama med egne barn. Brettspill! Kunne hun ikke ha ønsket seg en mopp? Det trenger hun i alle fall, slik som det ser ut der. Men nei da. Brettspill. Voksne dama." |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul da?Hah! I år har jeg vært så schmart at jeg faktisk har laget det regnearket med GlimrendeTingÅØnskeSegTilJul, som jeg sier jeg skal gjøre hvert enda år.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 08-11-10 kl 20:49. |
|
|
|
![]() |
|
|