Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korte skjørt i hverdagen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-10, 14:29   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Korte skjørt i hverdagen

Hvor kort er et skjørt før det ikke er greit å bruke det som hverdagsplagg? Og har det noe å si om man har helt tettvevd strømpebukse og stor ullgenser?

Hilsen Maverick, som for tiden er uten vaskemaskin, og derfor gikk for nødkleslager i dag, og er... noe overrasket over reaksjonene fra omverdenen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:31   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte skjørt i hverdagen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvor kort er et skjørt før det ikke er greit å bruke det som hverdagsplagg? Og har det noe å si om man har helt tettvevd strømpebukse og stor ullgenser?

Over skjørtet eller bare genser? Og ja, tettvevd strømpebukse har mye å si.

Gammel 05-11-10, 14:32   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

For min del kommer det veldig an på tilbehøret. Jeg kan trekke på meg et kort skjørt, men da foretrekker jeg litt tjukk strømpiks, kledelige sko/støvler/støvletter og en tekkelig genser. Ikke nødvendigvis stor og bomsete, men med armer og ikke så veldig utringet. Med mindre jeg har til hensikt å forføre noen da.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:35   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Over skjørtet eller bare genser? Og ja, tettvevd strømpebukse har mye å si.

Strømpebuksen var under skjørtet. Genseren går litt over rompa, skjørtet stopper halvveis på lårene, og jeg har i tillegg lange, svarte leggings dratt oppover leggene/knærne over støvlettene. Hm.

Gammel 05-11-10, 14:37   #5
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Nå prøver jeg ikke å gå Mauser i næringa, men er forbauset over at det i det hele tatt er en problemstilling. Er det et lurespørsmål?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:37   #6
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Kan ikke skjønne at det skal være så oppsiktsvekkende? Er jakka lengre enn skjørtet, sånn at det ser ut som om du har glemt noe?

Gammel 05-11-10, 14:41   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jakka var heller ikke lengre, nei. Og det er en ganske stor parkasgreie.

Okei, grunnen til at jeg spør høres teit ut, men jeg ble tuta på og vinka til tre ganger, bena mine ble kommentert av tilfeldig forbipasserende og blunket til opptil flere ganger på en timinutters gåtur. Derfor spør jeg om jeg er helt blind for om jeg ser slutty ut, eller hva som var greia.

(Og nei, jeg prøver ikke å fiske etter komplimenter eller skryte av oppmerksomhet eller hva som helst sånn, det var bare et spørsmål om jeg har misforstått sosiale koder på skjørtelengde! :desperat etter å ikke bli misforstått her: )

Gammel 05-11-10, 14:42   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Dette syns jeg ikke hørtes spesielt uanstendig ut, Maverick.

Jeg syns at skjørt helst bør gå såpass nedfor rumpa at trusa ikke syns når man sitter eller bøyer seg litt. Ellers er det tut og kjør, om man føler seg fin. Særlig med tettvevd strømpebukse under.

Er det så stor forskjell på tights og tunika og dette antrekket her, altså?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:43   #9
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt gå med korte skjørt til hverdags, men da foretrekker jeg en litt tykk strømpebukse under. rippen:

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:46   #10
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Nå prøver jeg ikke å gå Mauser i næringa, men er forbauset over at det i det hele tatt er en problemstilling. Er det et lurespørsmål?

Det er sikkert bare en av disse "hvor fort oppdager Mauser tråden"-trådene.

Gammel 05-11-10, 14:50   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Standard

Høres ut som en spenstig tur til jobben i morges.

Satt akkurat og funderte på om det var jobbkollegaer som reagerte fordi du vanligvis går i stor grå joggebukse f.eks. Store forandringer kan jo gjøre store utslag.

Gammel 05-11-10, 14:52   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du ser sikkert smæsjing ut! Ta det som komplimenter du.

Gammel 05-11-10, 14:55   #13
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Molly!

(Har for øvrig opplevd tilsvarende, den ene gangen jeg brukte en topp med ordentlig utringning før mørkets frembrudd. To tutende biler og en guttunge på Video Nova som begynte å slå inn varene til neste kunde mens det fortsatt var min tur. )

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:59   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Okei, grunnen til at jeg spør høres teit ut, men jeg ble tuta på og vinka til tre ganger, bena mine ble kommentert av tilfeldig forbipasserende og blunket til opptil flere ganger på en timinutters gåtur. Derfor spør jeg om jeg er helt blind for om jeg ser slutty ut, eller hva som var greia.

Dette er ikke de reaksjonene jeg er vant til når det gjelder skjørtebruk, nei.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:00   #15
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ser nok ut som et takras til vanlig, så om du ser anstendig og skikkelig ut som i dag, så er dette konsekvensene du må leve med.

Seriøst: Jeg syntes ikke det høres noe slutty ut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:05   #16
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Dette er ikke de reaksjonene jeg er vant til når det gjelder skjørtebruk, nei.

Sorry. Lover å kommentere bena dine neste gang jeg ser deg i skjørt.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:06   #17
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ser man rompa er det for kort. Ellers, kjør på.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:15   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at man skal kunne bøye seg uten å se trusa, ellers tenker jeg ikke stort over dette. Rumpeballene bør ikke synes, da bør man i alle fall ha en veldig tykk stømpis under.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 15:17   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det stopper midt på lårene. Ikke noe booty. Nope.

Gammel 05-11-10, 15:20   #20
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

This thread is worthless without pics.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.