|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkJeg og mannen har dobbeltdyne - noe som jeg sterkt mistenker er på vei ut. Og den er ekstra lang. Mål: 200x220. Jeg kjøpte nettopp sengetøy og det kostet en formue! (Det positive er at mannen er kvitt alle eventuelle søvnproblemer i all fremtid. Jeg bare sier prisen på dynetrekket, og han svimer av. Aldri så galt at det ikke er bra for noe, sier nå bare jeg.
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkKid har bra utvalg til alle typer dyner. Nå hadde de 40% hele denne uka til og med i dag på alle varer, så det er du dessverre litt sent ute til. De har stadig noe tilbud på sengetøy der da. Jeg kjøpte for et par uker siden hvor de hadde ta 2 og betal for 1 av sengetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkJysk har også sengetøy til dobbel dyne, standard str 200X220. Det er svindyrt med dynetrekk til dobbeldyne. Eneste grunnen til at jeg ikke har kjøpt det enda.
![]() |
#4 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkEllos! Kjempebillig og de passer til dobbeldyna vår med samme mål.
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkTusen takk for tips! Skal lete litt på de plassene dere har tipset om.
![]() |
#6 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkDet er ikke standardmål på dyner og puter, og vi her i Norge har mindre dyner og andre mål på puter enn de fleste andre land.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkLinen Factory på Tillertorget har av og til gode tilbud. Der har de fantastiske sengesett! (Og når man nå en gang tilbringer en tredjedel av livet i senga, hvorfor ikke sørge for å ha deilig sengetøy?) |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekk
HemTex tapte så mye penger i Norge at alle butikkene her er lagt ned.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekk
Ja, når du sier det så la de vel ned. Ikke så rart kanskje for de hadde jo ofte halv pris på ting, f.eks. sengetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkJeg har en del sengesett til dobbeltdynene våre, men jeg ser at de jeg bruker mest er høie sine. De er dyre, men man trenger ikke fler enn to sett. Det ene settet har jeg hatt i 9 år og det er fortsatt like fint.
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg tips om plasser å kjøpe dynetrekkVi har dobbeldyne fra IKEA, og der er ikke prisene så ille tror jeg? Har ikke sammenlignet med andre steder... Størrelsen er 240x220. Hvis du er litt fingernem kan du jo sy inn en av sidene.
![]() |
|
|