Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er Frye boots store eller små i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 12:23   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Er Frye boots store eller små i størrelsen?

Noen som vet om Frye regnes for å være store eller små i størrelsen? Noe annet som er spesielt med passformen, er de trange over vristen og vanskelig å ta på seg?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:38   #2
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Frye boots store eller små i størrelsen?

Jeg bestilte i god tro i str 37. Mine er små i str, og ganske trange over vristen.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 17:51   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Frye boots store eller små i størrelsen?

Jeg kjøpte i min vanlige størrelse, 39. Det var denne model med to farger og blomsterutskjæringer.

Problemet med dem er, at de er helt enormt vanskelige å få på fordi det ikke er lynlås og de er noe trange over vristen. Jeg har en helt vanlig fot, og må ta dem på barbeint (nylonstrømper blir ødelagt) og så draaaaaaa for Gud og fedreland for å få dem på. Når først de sitter på, er de veldig behagelige og helt normale i størrelse - så om jeg hadde kjøpt dem et nummer større for å komme inni dem, ville de ha vært for store på.

Så, om jeg hadde høy vrist, hadde jeg nok holdt meg helt unna denne modellen Frye boots (jeg har ikke prøvet de andre modeller).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 21:20   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Frye boots store eller små i størrelsen?

I noen modeller har de e ekstra bred utgave, men det er vel forretninger med stort utvalg som fører det tror jeg
Jeg hadde et par Frye boots i XL utgave, men vanlig 39
De var ikke trange over vristen for meg, jeg er særs stor og vanskapt i vristene mine

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no