|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Din beste jobbspøkHar dere noen gang tullet med en kollega eller sjefen? I så fall, hva er din beste jobbspøk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Din beste jobbspøkJupp! Jeg byttet ut tastaturet til salgssjefen (som alltid er veldig stressa mandag morgen) med et defekt et, og sådde karse i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Din beste jobbspøkJobbet på sykehuset, og hadde nattevakt. Vi fant ut at vi skulle kle opp IV-stativet og la det hilse velkommen til de som kom på tidligvakt! Han fikk nattskjorte på seg, morgenkåpe, hode av en oppblåst hanske og påtegnet fjes. Så kjørte vi han bort til heisen. Så når folk kom ut av heisen, så sto han der da, og hilste. Noen skvatt ja...veldig..
![]() |
#4 |
Nå også i farger
![]() Sv: Din beste jobbspøk
Det tenkte vi på også, men det er for kort tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Din beste jobbspøkPakket inn rubbel og bit på kontoret i avispapir (en kollega som kom hjem nygift fra Thailand). Pc, tastatur, stol, stiftemaskiner, hullemaskin etc...... ble pakket inn i avispapir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Din beste jobbspøkVi har flust av like trådløse tastaturer. Tastaturleken er derfor poppis.
![]() |
#9 |
Nå også i farger
![]() Sv: Din beste jobbspøk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Din beste jobbspøkDa mannen min kom tilbake på jobb etter 2 uker med nybaktpappaperm, var hele kontoret dekorert med Hannah Montana effekter. Her var det bare å venne seg til å være jentepappa med en gang, var det noen som mente
![]() |
![]() |
#11 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste jobbspøkPå min tidligere arbeidsplass var det massevis av practical jokes, sikkert mer eller mindre morsomme for de som ble utsatt for dem. Av de mindre vellykkede var å sage ned et par store trær som hindret utsikten fra sjefens hytte. Han var jo glad for å bli kvitt dem, ikke riktig lige begeistret for å forklare eieren av trærne hva som hadde skjedd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Din beste jobbspøkPappa fortalte om en gang han hadde blitt lurt på jobb. Han hadde vært til lunch, og stresset så opp på kontoret en kjapp tur før han skulle ut i et oppdrag.
![]() |
#13 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste jobbspøkVi byttet ut 'mail mottatt'-lydfilen hos en kollega som glemte å låse PC'n sin da han gikk til lunsj. La inn en Homer Simpsonsk WOOOHOOOO! og skrudde lyden på max.
![]() |
#15 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Din beste jobbspøkEn kollega av meg koblet timer på PC-skjermen på sjefen, som han kunne styre fra nabokontoret. Med jevne mellomrom kjørte han skjermen til sjefen i svart, og sjefen som jobbet mot deadline holdt på å gå helt i frø. (Husker ikke helt de tekniske detaljene her, men det funket altså helt strålende). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste jobbspøk...
Sist redigert av leliane : 19-10-10 kl 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Din beste jobbspøkTja, endel småting har vi da gjort.
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste jobbspøkMannen min fikk tak i en sånn "Mmmmøøø"-lyd-sak som noen russebiler har. Denne monterte han under bilen til sjefen, med lyden aktivert av bremselyset. Veldig festlig. En vannvittig rauting hver gang mannen måtte bremse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste jobbspøkHihihi, jeg liker practical jokes! En gang byttet jeg ut snusen til min kollega med turkisk pepper. Som jeg lo da han ringte på vei hjem på trikken, klar for en snus og fant bare turkisk pepper i boksen sin.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste jobbspøkHos oss sitter vi 4 og 4 med pultene mot hverandre i en kube, da går det fint an å krysskoble museledningene slik at pekeren på naboens maskin plutselig begynner å rase rundt når du røre på din egen mus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|