Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken kjøkkenmaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 18:34   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hvilken kjøkkenmaskin?

Jeg ønsker meg en kjøkkenmaskin til jul. Jeg lurer på om dere har en å anbefale meg? Jeg har blender, stavmikser og mix master fra før. Til brødbaking og slikt savner jeg maskin. Noen som har en som er bra, men som ikke koster masse penger?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:45   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Så kenwood til 1500 ca på elkjøp eller lefdal for ikke lenge siden. Jeg betalte 3000 for den for et par år siden.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:48   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Jeg har en kjip liten teori om at dersom de skal være bra, så koster de litt penger...

Jeg sikler på Kenwood Major, men jeg tar meg ikke råd til det, for dersom jeg kjøper noe så dyrt, så må jeg seriøst begynne og bake brød selv.

Skal følge med på tråden din, i håp om gode tips til kjøkkenmaskiner som elter stoooore deiger uten å tømme kontoen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 20:07   #4
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Jeg burde jo bake brød selv for brødet på nærmeste butikk er helt jævlig. Alt smaker gammel kneipp. Dette hindrer meg selvsagt ikke fra å fortsette å handle der. Lat.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 20:10   #5
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Eg er veldig fornøgd med Kenwood Major. Den er rimelig på coop nå.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 20:10   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg burde jo bake brød selv for brødet på nærmeste butikk er helt jævlig. Alt smaker gammel kneipp. Dette hindrer meg selvsagt ikke fra å fortsette å handle der. Lat.

Brødbakemaskin?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 20:11   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.249
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Kenwood Major. Eneste som duger. Koster litt, men det er en engangsinvistering for de neste 20 årene, så den årlige driftskostnaden blir lav.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:46   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Jeg finner ikke igjen tråden, trodde det var denne. Men noen tipset om Kitchen Aid til 2999 på komplett.no så jeg har impulsshoppet denne nå nettopp. verlykkelig:

Det kommer nok an på hvor mye du baker. For min del holder KA, tror jeg. Jeg har ikke særlig fryseplass og vil ha en som kan stå på benken som jeg bruker ofte. Jeg baker heller i ofte og i mindre porsjoner. Om du liker å bake stort og har større benkplass/skapplass så tror jeg at jeg hadde gått for KM.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:01   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin?

Vi har kitchen aid og brødbakemaskin (ja, to separate maskiner, selvfølgelig). Da er brødet ferskt hver morgen. Vel, vi nå har de fått godt brød på lokalbutikken, så nå kjøper vi brød igjen, men vi hadde dagsferskt brød i nesten 2 år tidligere.

Kitchen Aid er nydelig, og jobber bra. Jeg elsker den, men tror det aller mest pga utseende. Det er godt mulig at Kenwood Major er en bedre maskin.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no