|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Hos meg er det klart rom for forbedring, spesielt med tanke på at jeg tiltrekkes voldsomt av fine kjoler i butikkene. Skapet mitt inneholder også etterhvert endel fine kjoler og skjørt, så det er ikke der problemet er.
![]() |
#4 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg har blitt flinkere etter at jeg hermet etter Nessie og kjøpte meg fleecekjoler fra T&T. Det ble min inngangsport til kjoler og skjørt, med tights og støvletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg går mye i skjørt og kjoler, men de er av den svært hverdagslige typen, så jeg føler meg ikke så pyntet egentlig.
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Kjempeflink, faktisk.
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Er man flink når man bruker kjoler? I så fall- hurra, endelig noe jeg er god på!
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg har ingen bukser, så jeg bruker bare kjoler og skjørt, men om jeg er flink vet jeg sannelig ikke. |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Vet ikke om jeg vil kalle meg flink, men ja; jeg liker å gå i kjole og skjørt. Det blir lite kjole nå som jeg ammer, og da føles det som om jeg "mister" 2/3 av garderoben min... Strikkekjoler er en høst/vinterfavoritt.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?40 kjoler hørtes veldig fint ut, det vil jeg ha og. Hvor finner man så mange fine kjoler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg eier stort sett bare kjoler, noen få skjørt. Jeg bruker stort sett vide kjoler, og det er SÅ behagelig. Magen kan bare slenge fritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg synes myke hverdagskjoler er like behagelige å gå i som pysj, så ja, jeg vil si at jeg er realtivt flink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?JEG synes folk som går i skjørt og kjoler tett og stadig er flinke, fordi jeg ikke gjør det så ofte selv.
![]() |
#15 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er ikke flink til å bruke verken skjørt eller kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?For tiden går jeg bare i Reebok Easytone-skoene mine, og de ser teite ut til kjoler og skjørt. Men nåer snøen kommer og støvlettene skal på, kommer jeg til å bruke skjørter igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg ser skikkelig gravid ut i kjoler, så nei, det bruker jeg ikke ofte. Før brukte jeg masse kjoler og skjørt, men da veide jeg 20 kg mindre enn nå.
![]() |
#18 |
Sperret
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?
Kjenner meg igjen i dette! Jeg er veldig glad i kjoler, men det blir fort til at jeg velger det samme gamle, dvs ganske kjedelig bukse og genser. Tidlig om morgenen er jeg svært sjelden i humør til å "pynte" meg, nemlig. Å legge frem alt helt klart og kanskje gå for litt nøytrale greier i starten er kanskje en idé. :noterer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er flink til å velge det jeg liker, det er ofte ikke skjørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Flink til skjørt. Dessverre kler jeg ikke så godt kjole lenger etter siste graviditet. Magen ødelegger de fleste kjolene jeg prøver.
![]() |
|
|