Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Insisterte på å få hamburger under et væpnet ran

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 17:05   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Insisterte på å få hamburger under et væpnet ran

Jeg skjønner ikke hvordan dette er mulig, og hvilken forklaring denne atferden kan ha. Er det en forsvarsmekanisme er den jo potensielt ganske farlig, og jeg får meg ikke til å tro at vi har blitt så blaserte og vant til slike hendelser i Norge.

Eller har vi det? Jeg kan ikke se for meg at jeg ville reagert som disse kundene om det foregikk et ran ved siden av meg.

Sist redigert av Mei : 28-09-10 kl 19:43.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:15   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ran

Linken fungerte ikke helt:
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3831437.ece

Helt utrolig at det går an. De kan da umulig ha skjønt hva som foregikk tenker jeg?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:44   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Helt utrolig at det går an. De kan da umulig ha skjønt hva som foregikk tenker jeg?

Men hvordan er det mulig da? De trodde de var statister i en filminnstilling plutselig?

Gammel 28-09-10, 19:17   #4
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Fikk ikke linken til å virke. Den virker uten en http: http://ipad.aftenposten.no/nyheter/i...cle3831437.ece

Jeg tror jeg må dåne litt. Veldig veldig sultne kunder?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:42   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg er fortsatt på ipad-øvestadiet.

:fikser hovedinnlegg:

Gammel 28-09-10, 19:47   #6
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

For meg er det helt ubegripelig, veldig fjernt fra hvordan jeg antar jeg ville reagert. Og det var jo ikke bare dette ene mennesket heller, såvidt jeg forsto? Jeg håper virkelig at de ikke innså alvoret, at de ikke bare dreit i det, liksom.. Men samtidig, hvor dum er det lov å være?

Gammel 28-09-10, 19:50   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det fins så mange fjerne folk at jeg er dessverre ikke særlig sjokkert. Du skal ikke se bort fra at det var alkohol i bildet heller.

Gammel 28-09-10, 19:58   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen er jo ikke helt med!

Jeg har vært med på å true en småbarnsmor ut av butikken ved brann. Hun hadde med seg babyen i bagvogn og skulle inn i prøverommet og bare prøve den! mens brannalarmen ulte og røyken veltet inn i butikken( det brant i garderoben vår). Hun nektet å ta med seg vognen ut. Tilslutt måtte jeg bare si:"jeg tar vognen med meg ut(da ville hun ta heisen som var stengt - hvordan skulle hun komme ut da?). Hadde jeg tenkt meg om skulle jeg overlatt babyen til politiet!

Gammel 28-09-10, 20:05   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Merkelig, ja. Det var jo lørdagsnatta, så er jo ikke utenkelig at folk var litt beruset og ikke helt innså alvoret.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:07   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og tenker at her er det snakk om folk som ikke er helt edru, og dermed ikke helt klarer få med seg alvoret i situasjonen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.