|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranJeg skjønner ikke hvordan dette er mulig, og hvilken forklaring denne atferden kan ha. Er det en forsvarsmekanisme er den jo potensielt ganske farlig, og jeg får meg ikke til å tro at vi har blitt så blaserte og vant til slike hendelser i Norge. Sist redigert av Mei : 28-09-10 kl 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranLinken fungerte ikke helt:
![]() |
#4 |
guru advisor
|
![]() Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranFikk ikke linken til å virke. Den virker uten en http: http://ipad.aftenposten.no/nyheter/i...cle3831437.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranFor meg er det helt ubegripelig, veldig fjernt fra hvordan jeg antar jeg ville reagert. Og det var jo ikke bare dette ene mennesket heller, såvidt jeg forsto? Jeg håper virkelig at de ikke innså alvoret, at de ikke bare dreit i det, liksom.. Men samtidig, hvor dum er det lov å være?
![]() |
#7 |
frakoblet
|
![]() Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranDet fins så mange fjerne folk at jeg er dessverre ikke særlig sjokkert. Du skal ikke se bort fra at det var alkohol i bildet heller.
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranNoen er jo ikke helt med!
![]() |
#9 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranMerkelig, ja. Det var jo lørdagsnatta, så er jo ikke utenkelig at folk var litt beruset og ikke helt innså alvoret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Insisterte på å få hamburger under et væpnet ranJeg og tenker at her er det snakk om folk som ikke er helt edru, og dermed ikke helt klarer få med seg alvoret i situasjonen.
![]() |
|
|