|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Hvordan legge inn swf-format (flash)?Hvordan legger jeg inn en lysbildefremvisning i ovennevnte format på forumet? Ja, det lurer jeg på i dag.
|
|
|
#2 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvordan legge inn swf-format (flash)?Ingen? Ikke HP en gang?
|
|
|
#3 |
|
Forelska
|
Sv: Hvordan legge inn swf-format (flash)?Ikkje er eg noko ekspert på dette, men såvidt eg har fått med meg må .swf-filer som skal leggjast på nett gå via ein flash-server, noko ein anten må kjøpa og installera og drifta sjølve eller få som teneste av andre mot betaling.
|
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvordan legge inn swf-format (flash)?Takk for svar.
|
|
|
#5 |
|
Administrator
|
Sv: Hvordan legge inn swf-format (flash)?Om du legger lysbildefremvisningen på youtube, så kan den vises i innlegget. Alternativt kan du konvertere til en PDF og laste opp som vedlegg. Eller du kan lenke. |
|
|
|
![]() |
|
|