|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barnebursdag, 8-åringer (jenter)Er det slik at det nå ikke lenger er nok å pøse på med brus og festmat, men at man også må underholde? Da jeg hentet jentene sist gang hadde de tarzanløype, gangen før det var det quiz. Noen forslag til hva vi kan ha i en forholdsvis liten stue?
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Barnebesøk, 8-åringer (jenter)Er dette bursdag eller besøk? I bursdager er det vel vanlig med noe underholdning i baklomma, men kommer de på besøk er det vel helt unødvendig. Da er vel sukkeret også unødvendig.
|
|
|
#4 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebesøk, 8-åringer (jenter)Barnebursdag er det jeg mener, dårlig formulering i all hast.
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebesøk, 8-åringer (jenter)Sist hadde vi mye uteleker - Stiv Heks, Boksen går og sånt. Men det er jo væravhengig. Vi skal ha bursdag til uka, og jeg har leid inn broren min til underholdningsansvarlig, så vet ikke hva det blir til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebesøk, 8-åringer (jenter)Nylig erfart dobbel 8-årsbursdag: Vi serverte spyd med pølser og kjøttboller + grove pizzasnurrer. Stor suksess!
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barnebesøk, 8-åringer (jenter)Eldste blir 8 i november, og skal visst ha diskoparty. Rekner med at eg må stilla med musikk og gjerna ei diskokula, og så ordner resten seg sjølv.
|
![]() |
|
|