Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 20:36   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg er jo normalt i jobb og dermed hører jeg ikke på radio på dagtid. Nå har jeg permisjon og har lyst til å høre mer på radio, men jeg har ikke helt funnet de store programmene. Er det noen som har noen tips? Hva bør man tune inn på i løpet av uka?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:39   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Her kan jeg suge til meg noen tips.

Jevnt over hører jeg på P4 for tiden, når jeg kjører bil.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:40   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg hører hele tiden på P4. -og er vant til å motta hevede øyenbryn og akk-og-uff for det. Poenget for meg er å ha programmer jeg kjenner igjen med kjente stemmer, jeg takler ikke forandringer. :gammel til sinns:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:44   #4
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

P2-morgen fra 0600 til 830 (tror jeg) - med aktuelle saker, og litt mer dybde enn nyhetene.
Sånn er livet - Hver ukedag kl 10 - igjen på P2
Radioselskapet - med avdankede P3-programledere som fører ånden fra 90-tallet videre i en litt voksnere form. Morsomme og aktuelle saker med en twist. Og musikk. Sa jeg P2? - hver dag klokken 11.

Og når du kommer hjem kan du tune inn på Bok i P2 ( ) ukedager klokken 1700. Ja, hvis du liker litteratur da.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:45   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg hører gjerne på Misjonen på P4 (Antonsen/Golden), men vil gjerne ha tips til flere gode programmer. Både seriøse og mindre seriøse.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:45   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg har hørt mye på P4 de siste årene, men nå i sommer ble jeg bare lei. Synes de spiller de samme sangene om igjen og om igjen. Nå hører jeg på P3. Og Misjonen på P4 på fredager fra 10-12.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:45   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg har ikke hørt særlig på P4 før nå i år jeg egentlig. Har hatt inntrykk av at det har vært litt traust.. men synes ikke det nå. Så om det er jeg eller P4 som har endret seg har jeg ikke behov for å reflektere over.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 20:56   #8
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg hører også for det meste på p4, men av en eller annen merkelig grunn kommer jeg da på kun Misjonenen som et program verdt å få med seg.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:04   #9
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Man må få med seg "Banden" på P3 på ettermiddagene. Det er et abslutt must! Og hvis man er våken mellom 07 og 10 om morgenen får man seg en god start på dagen takket være Live og Ronny på P3morgen.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:08   #10
Kanel
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Kanel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

"Oss megger imellom" på lørdag formiddag på P4 har jeg hørt på. (tror programmet går fortsatt).

Ellers er jeg enige i at P4 kan litt kjedelig i lengden med mye musikk som spilles på repeat -og jeg er enig i at "Misjonen" er morsomt.

Kanel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:13   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Oss megger imellom er ukens høydepunkt og går fortsatt. Misjonen er vel det eneste jeg ikke orker. P3 utgår for min del pga musikken, jeg får migrene av beaten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:42   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg hører bare på Planet Rock.
Ja, også laster vi ned podkaster av f.eks Radioresepsjonen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:43   #13
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg hører mye på p2, og kan anbefale radioselskapet og Sånn er livet spesielt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:50   #14
Havbris
Aktiv
 
Havbris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 163
Havbris er litt kul
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Her går det mest i lokalradioen.

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:33   #15
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Ukeslutt lørdager 12.30, Søndagsavisen søndager 11.00, Hallo i uken lørdager 15. Alt på p2. Også helg da...

Ellers hører jeg på bok i P2/Verdt å lese, Verdibørsen, Sånn er livet, radidokumentaren og gjerne korrespondenten.

Men jeg er i jobb altså. Så det blir bare ettermiddag og helge lytting.
(ok, jeg bruker nå og da podcast når noe interresant gikk meg hus forbi)

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:37   #16
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bør man få med seg på radioen for tiden?

Jeg hører mest på P3. P3-morgen er fint. Og pop-salongen, som jeg tror er hver dag kl 1, men ikke sikkert. Banden er til tider moro, til tider i overkant slitsomt. Klokka 4 på P3.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no