Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-23, 15:35   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.994
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Stort smil

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Da tar hunden julevasken, og rapportene på jobb.

Det ville vært skikkelig digg. Hvis D samtidig får krisene på Heltens jobb til å ta fri i jula ville det vært helt konge, da skal jeg bøye meg i støvet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-23, 22:56   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.914
Blogginnlegg: 18
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Alt du plages med. Bare si det til dyret, så kan det hjelpe, fordi dyr er spesielt spirituelle og har kontakt med alle slags gode ting.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 13:51   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.034
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg reagerer på hvordan han formulerer seg, men selve budskapet er det vel ikke nødvendigvis noe galt med? Eller har jeg misforstått?

Jeg leser ham som at barn oppfatter at de har full bestemmelsesrett over seg selv, og at de bør informeres om at det ikke stemmer. Slike samtaler har jeg måttet ha med min egen datter opp gjennom årene. I stedet for å holde henne fast og si "du har ingen makt", så ble det formidlet på en annen måte. At barn som er XX år ikke kan bestemme alt selv, og at noen ting må faktisk foreldre få lov til å bestemme. Og så har vi vært mottakelige for en viss form for argumentasjon, men vært tydelige på noen ting bestemmes av oss. Eks: man må pusse tenner, men at vi kan være fleksible både på typen tannbørste, typen tannpasta og til en viss grad hvordan det pusses. Men selve tannpussen er ikke til diskusjon.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 13:52   #4
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.614
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg reagerer på hvordan han formulerer seg, men selve budskapet er det vel ikke nødvendigvis noe galt med? Eller har jeg misforstått?

Jeg leser ham som at barn oppfatter at de har full bestemmelsesrett over seg selv, og at de bør informeres om at det ikke stemmer. Slike samtaler har jeg måttet ha med min egen datter opp gjennom årene. I stedet for å holde henne fast og si "du har ingen makt", så ble det formidlet på en annen måte. At barn som er XX år ikke kan bestemme alt selv, og at noen ting må faktisk foreldre få lov til å bestemme. Og så har vi vært mottakelige for en viss form for argumentasjon, men vært tydelige på noen ting bestemmes av oss. Eks: man må pusse tenner, men at vi kan være fleksible både på typen tannbørste, typen tannpasta og til en viss grad hvordan det pusses. Men selve tannpussen er ikke til diskusjon.

Mener han ikke at det er en "enhet" som har tatt plass inne i barnet, og at det er den man skal snakke til?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 13:58   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.034
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Mener han ikke at det er en "enhet" som har tatt plass inne i barnet, og at det er den man skal snakke til?

Aha. Dette er så fjernt fra meg at jeg ikke skjønte det.

Nei, sånt har jeg IKKE drevet med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 14:07   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Aha. Dette er så fjernt fra meg at jeg ikke skjønte det.

Nei, sånt har jeg IKKE drevet med.

Ikke at vi har møttes noen gang, men etter tosifret år på forum sammen ser jeg liksom ikke for meg at demonutdrivelse har vært en del av foreldreverktøykassen i Tjorvenhjemmet nei...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 14:58   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ikke at vi har møttes noen gang, men etter tosifret år på forum sammen ser jeg liksom ikke for meg at demonutdrivelse har vært en del av foreldreverktøykassen i Tjorvenhjemmet nei...

... Men her på skilsmisseportalen, så ...

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 14:00   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Mener han ikke at det er en "enhet" som har tatt plass inne i barnet, og at det er den man skal snakke til?

Det er det han mener ja. Det er mor inne i barnet man snakker til, og ber gå inn i lyset. Det hadde selvfølgelig vært noe helt annet om han oppfordret til å snakke med barnet om at det er de voksne som bestemmer.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 14:53   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg reagerer på hvordan han formulerer seg, men selve budskapet er det vel ikke nødvendigvis noe galt med? Eller har jeg misforstått?

Jeg leser ham som at barn oppfatter at de har full bestemmelsesrett over seg selv, og at de bør informeres om at det ikke stemmer. Slike samtaler har jeg måttet ha med min egen datter opp gjennom årene. I stedet for å holde henne fast og si "du har ingen makt", så ble det formidlet på en annen måte. At barn som er XX år ikke kan bestemme alt selv, og at noen ting må faktisk foreldre få lov til å bestemme. Og så har vi vært mottakelige for en viss form for argumentasjon, men vært tydelige på noen ting bestemmes av oss. Eks: man må pusse tenner, men at vi kan være fleksible både på typen tannbørste, typen tannpasta og til en viss grad hvordan det pusses. Men selve tannpussen er ikke til diskusjon.

Barnet vil jo enten tro at foreldre ser dem inn i øynene og sier til dem: "Du er svak, du har ingen makt her! Gå inn i lyset!", eller de tror at de har en ond ånd inni seg. Begge deler tenker jeg er skikkelig dårlig barneoppdragelse og psykisk mishandling.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 15:26   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.586
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Barnet vil jo enten tro at foreldre ser dem inn i øynene og sier til dem: "Du er svak, du har ingen makt her! Gå inn i lyset!", eller de tror at de har en ond ånd inni seg. Begge deler tenker jeg er skikkelig dårlig barneoppdragelse og psykisk mishandling.

Ja, det er vanskelig å finne noen som helst måte dette kan være greit på.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 13:54   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.586
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det er vesenet som har tatt bolig i barnet man skal snakke til ja, ikke selve barnet. Demonen skal jages ut, ved å få beskjed om at den ikke har noen makt over barnet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-12-23 kl 14:02.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 15:43   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er vesenet som har tatt bolig i barnet man skal snakke til ja, ikke selve barnet. Demonen skal jages ut, ved å få beskjed om at den ikke har noen makt over barnet.

Som vel er omtrent noe sånn som selve definisjon på eksorsisme? Men det er det jo ikke, sier den selvutnevnte shamanen.

Jeg synes litt synd på kongen og øvrig familie, men synes det er litt problematisk at det ikke tas avstand fra dette siste, ravende gale utspillet til den kommende svigersønnen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 15:29   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.614
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg mener at om budskapet hans var slik Tjorven oppfattet det, ville det likevel vært helt uakseptabelt. Å ha samtaler med ungene sine om hva de kan og ikke kan bestemme er noe veldig annet enn å bruke vold. Det er faktisk vold han oppfordrer til.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-23, 15:51   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Også er det jo helt tullete å si at det er bare nordmenn og janteloven som reagerer. Til og med alternativfolk i USA reagerer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-23, 16:28   #15
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.927
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Men hvorfor tar media i saken overhodet? For meg virker det som en ikke-sak. Han er da ikke så berømt-viktig?, utenom hver gang mediene skriver om han?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-23, 16:32   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.875
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Klart mediene må skrive om det. Selv om det beste hadde vært åntie ham i hjel, så er det han driver med helt hinsides.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-23, 16:32   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Akkurat dette syns jeg faktisk det er greit at de skriver om. Han oppfordrer til barnemishandling, og det må få motbør. Det er masse annet de kunne latt ligge.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-23, 13:12   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.203
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Han har såpass stor følgerskare at det er greit å ta til motmæle, uansett tilknytning til kongefamilien eller ikke.

Tror fanden meg det hadde blitt oppstandelse også om en eller annen kristenblogger hadde sagt det samme.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-23, 13:37   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.203
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Altså, se for dere reaksjonene, om en eller annen med sørlandsdialekt og bibelen i hånda stod og fortalte sine titusenvis av følgere på kristen-tiktok at

- Ja, me veid jo at når barna hyler og skrik uten god grunn, så kan det GODT hende at det er fordi onde makter har teke bolig i dei! Då må du berre halde GODT tak i dei og sjå ungen inn i aua og sei at "DU HAR INGA MAKT HER! DU MÅ FORLATE DETTE BARNET OG REISE UT I LYSET!!" så vil den onde makta forlate ungen!

Kan dere TENKE dere for en huskestue det hadde blitt?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-23, 13:59   #20
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Vel, Polyanna, nå ser jeg for meg MM.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no