Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Avatar, bra eller dårlig?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Avatar bra eller dårlig?
Bra 45 49,45%
Dårlig 6 6,59%
Ikke sett/vet ikke/annet 40 43,96%
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 21:41   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg så den heller ikke i 3D men selve plotet hadde jo vært det samme uansett så

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 23:35   #2
annemor
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 58
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg så den heller ikke i 3D men selve plotet hadde jo vært det samme uansett så

sant nok. Men jeg tenker at det er ganske basic plot- så det hadde kanskje hjulpet med litt schwung? Jeg er ikke spesielt glad i sci fi heller, da... Også syntes jeg setupet tok så lang tid. Ble utålmodig. Hadde jo sett noen blå mennesker på coveret, og lurte på hvor det ble av dem

annemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 23:47   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg så den hjemme nettopp. Den var kjempebra.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 09:33   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg holder på å se den i to omganger :trøtt:
Jeg liker ikke sci fi og jeg er ikke så glad i film generelt, men jeg gleder meg til å se siste del i kveld!
Plottet er så som så, men grafikken

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 10:14   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg syntes også den var råbra, men ikke så bra at jeg gidder å se den igjen flere ganger slik de fleste gjør. Venner og kjente har jo sett den på kino 4-5 ganger og hjemme 20 ganger, SÅ bra syntes jeg ikke den var. Det holdt med én gang, liksom. Twilight, derimot ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 13:36   #6
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Grafikken er bra ja, filmen har mer eye candy enn plott

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syntes også den var råbra, men ikke så bra at jeg gidder å se den igjen flere ganger slik de fleste gjør. Venner og kjente har jo sett den på kino 4-5 ganger og hjemme 20 ganger, SÅ bra syntes jeg ikke den var. Det holdt med én gang, liksom. Twilight, derimot ...

Hvis jeg måtte velge mellom Avatar og Twilight hadde jeg valgt førstnevnte. En film som er basert på en bok(man har lest vel og merke) klarer sjeldent å leve opp til forventningene det er jeg klar over, men allikevel syntes jeg den var utrolig dårlig.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 13:45   #7
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Nå har jeg og sett den. Historien var som forventet - syltynn og full av de antatte klisjeene om "noble savages", slemme businessfolk og den store hvite redningsmann. Men animasjonen var jo imponerende, og jeg kan tenke meg den var artig å se i 3D (hvis man klarer å overse den elendige historien).

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 24-05-10 kl 14:34.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 14:33   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.




Hvis jeg måtte velge mellom Avatar og Twilight hadde jeg valgt førstnevnte. En film som er basert på en bok(man har lest vel og merke) klarer sjeldent å leve opp til forventningene det er jeg klar over, men allikevel syntes jeg den var utrolig dårlig.

Ja, det er jo smak og behag, selvsagt. Jeg har sett elendige filmer basert på gode bøker, men også veldig bra filmer basert på bøker. Jeg elsket feks. Harry Potter, Ringenes Herre (nå kommer jo Hobbiten også snart ) og Star Wars, og selvsagt Twilight-sagaen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 10:47   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg hatet den første gang, men har nå sett den igjen. Og for meg var det faktisk bedre å se den på Blu Ray enn på 3D på kino. Bedre bildekvalitet. Dessuten visste jeg denne gangen at plottet var boring, så jeg satt ikke og håpet på at det skulle ta seg opp. Men jeg merket at jeg fikk med meg mer av handlingen og fikk et litt bedre bilde av de ulike rollefigurene, og det hjalp litt. Men det er fortsatt ikke en film jeg LIKER.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 14:29   #10
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Mannen sovna og eg fann på noko anna. Seier vel sitt om kva me syntes om filmen

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 19:07   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Ikke få meg til å begynne med Ringenes Herre nå da. Jeg blir bare så eitrende forbanna over at de ikke bare kutter ting men like gjerne skriver om store deler av historien. Møkkafilmer!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no