Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Avatar, bra eller dårlig?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Avatar bra eller dårlig?
Bra 45 49,45%
Dårlig 6 6,59%
Ikke sett/vet ikke/annet 40 43,96%
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 10:48   #41
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Det var en fantastisk filmopplevelse. Jeg likte ikke storyen i det hele tatt, men filmen var utrolig. Måtte se den en gang til.

  Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 10:55   #42
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Du var ikke 11 i 1989 Juste. Det er bare ønsketenkning.

Heh liten freudian slip der ja, det var selvfølgelig 1980.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:57   #43
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Smurfer.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 22:38   #44
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg disser da ikke smurfene, jeg sier jo tvert i mot at de er spektakulære. Men jeg har liten tro på at de fortsatt vil være det om noen år. Jeg merker også at Avatar, selv om den var et kick nesten uten like, i mitt hode har mistet noe av glansen den hadde bare på de to ukene som har gått siden jeg så den.

Ben "Oh my god, they blew up Smurf Village!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 22:48   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Nå har jeg sett den - og jeg vil se den en gang til!

(Har lyst til å være to meter høy, være blå og fly på dragerygg. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 19:26   #46
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg vil og se den i 3D.Men sånt har vi ikke her oppe.

Og dere som ikke likte filmen: Gå å legg dere

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 23:30   #47
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er med i hylekoret om at historien var fantastisk dårlig, og resten av filmen utrolig bra. Jeg var helt bergtatt av verdenen og effektene. Og heltinnen. Og dyrene. Og lysene.
Jeg må si at Oslo virket usedvanlig kald og betongklam da jeg kom ut av salen etterpå. :nesten tree-hugger:

Fantastisk film, om man tar den for det den er.

  Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 23:41   #48
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg vil og se den i 3D.Men sånt har vi ikke her oppe.

Og dere som ikke likte filmen: Gå å legg dere

Jeg syns filmen var grei, ikke mer, men svarer for det.

Ikke sett 3D siden midt på 80-tallet, og da var kvaliteten en helt annen. Vi gikk på 3D-cinema med grønne og røde 3D-briller Nå var den visuelle kvaliteten en helt annen. Likevel (snakker bare for meg selv, mulig det ikke er sånn for andre), varte effekten bare 60 sekunder eller så, så hadde hjernen vent seg til det, og alt opplevdes om vanlig film.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 23:48   #49
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

3d-effekten funket som bare det for meg i hvert fall. Det var nesten så jeg kunne ta på de frøene som kom seilende ned.

  Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 10:03   #50
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg innrømmer glatt at jeg på et punkt viftet unna insekter.

  Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 10:41   #51
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg ble med mann og venner i helga for å se den, ikke det at jeg hadde så lyst å se den, men vi hadde barnevakt og mannen inviterte.
Jeg er ganske likegyldig til science fiction og eventyr, men jeg ble bergtatt. Historien var kanskje litt tynn, men det gjorde ingenting når alt det andre var bra. Utrolig hva filmfolket klarer å lage.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 08:30   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg likte den veldig godt og har lyst til å se den igjen.

Men historien er forutsigbar og jeg fikk litt "natives vs ødeleggende hvite"-feeling.

Ja, men samtidig har det jo blitt laget utrolig mange filmer med "snille mennesker, livsfarlige romvesener som kommer for å ødelegge jorda", så hvorfor er det motsatte så ille?

Jeg elsket filmen og forstår ikke helt kritikken mot historien.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:55   #53
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg som aldri skulle se denne, ble revet helt med! Har nå kjempelyst å se den i 3D. Så ja, bra!

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 15:55   #54
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Skjønner jo nå at jeg må få sett denne filmen snart.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 18:27   #55
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, men samtidig har det jo blitt laget utrolig mange filmer med "snille mennesker, livsfarlige romvesener som kommer for å ødelegge jorda", så hvorfor er det motsatte så ille?

Jeg elsket filmen og forstår ikke helt kritikken mot historien.

så enig så enig! Bra med en film der aliensa ikke bare er signal-grønne og fiendtlige, og det faktisk er vi som har noe å lære av romvesnene. Elsket de blå

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 19:15   #56
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.866
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg og eldstejenta på 13 så den på lørdag. Herlig film! Så den i 3D, ser den glatt en gang til.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 09:44   #57
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.789
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Nå har jeg også sett den. Jeg var utrolig skeptisk på forhånd, men jeg syntes den var underholdende, om enn alt for lang. Jeg likte det "vitenskapelige", og så likte jeg å lære om hvordan Navi'ene levde. Men selve storyen var jo forferdelig platt. Og ikke likte jeg noen av rollefigurene spesielt godt heller (med unntak av Grace), så jeg klarte liksom ikke helt å bli revet med. Men at den er visuell storslagen, DET skal jeg ikke nekte på.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 15:18   #58
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg syntes Avatar var helt ok, den var jo underholdene, men ikke noen femmer eller sekser på terningen fra meg. Veldig enig i at den var forutsigbar.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 20:46   #59
annemor
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 58
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Sitter igjen med samme følelsen som *HH*... Fikk dessverre ikke sett den i 3D, tror jeg hadde likt den bedre da.

annemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 21:41   #60
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatar, bra eller dårlig?

Jeg så den heller ikke i 3D men selve plotet hadde jo vært det samme uansett så

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no