Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Om guttejenter og enkle menn

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 23:34   #41
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men stakkars liten, hva slags monsterbarnehage var dette? For vår del var det lite problemer i barnehagen. Å få rapporter om at han "er mest sammen med de eldre jentene" plaget ikke meg. Jeg har nok hatt de verste kampene internt med meg selv, i og med at dette er pre-fp for min del og jeg fikk signaler både herfra og derfra på at en gutt som foretrekker perling over biler ikke kan være helt riktig sammensatt. Ulempen for hans del er mer synlig i skolealder. Han trives egentlig best sammen med jenter, og det er ikke så lett for en gutt å få innpass i jentemiljøer. Jeg får på et vis inntrykk av at jenteforeldre helst ser at jentene sine leker med andre jenter, men det kan være vanetankegang det også. Uansett, nå er det veldig greit. De er en liten gjeng med ca halvparten gutter og jenter som er mye sammen. Når jeg tenker meg om er det vel samlingen av de som ikke helt passer inn i noen av leirene som har samlet seg på midten.

Jeg også opplever at noen, la meg presisere at det er få, foreldre helst ser at guttene ikke leker med jenter. Og det er mulig det er ubevisst, men det smitter over på ungene.
Det gjorde det i bhg hit vi flytta, men nå var jeg så oppmerksom at jeg tok det opp med personalt med en gang. Derfor fikk vi stoppa det, før det ble greit at guttene stengte henne ut. Men det betyr ikke at det er lett. Og jeg ser at hennes bestevenn sliter. Hans foreldre er et av våre nærmeste vennepar, så vi ferierer sammen og er mye sammen. Da leker de så fint, og de er de beste venner. Det er vondt å se at han trekker seg unna henne når de er sammen med andre, fordi han lar seg påvirke av (spesielt en gutt) som definitivt ikke leker med jenter.
I morgen skal hun være med ham hjem etter skolen, og jeg vet det vil være ugreit for ham når noen av de andre guttene oppdager det.
Det er så dumt at det skal være slik.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 23:36   #42
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men stakkars liten, hva slags monsterbarnehage var dette?

Ja, man kan lure. Men det var egentlig ikke helheten, det var spesielt en voksen hun ikke gikk overens med. Og siden den voksne var der hver dag, og hadde et stort ansvar, så var det veldig vanskelig å nå fram.
Jeg skjønner at jenta vår ikke var enkel, det er vi fullstendig klar over, men hun er og var et barn.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 23:36   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Åh, det der har vi vært gjennom med toern også når jeg tenker meg om, han er en som finner lekekamerater i hver busk og ikke bryr seg om det er gutter eller jenter. Men bestekompisen er litt mer snever, og vil ikke være sammen med han hvis han leker med jenter.Så han har hatt sine runder hvor han ikke helt har visst hva han skulle mene og tro.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 23:40   #44
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Åh, det der har vi vært gjennom med toern også når jeg tenker meg om, han er en som finner lekekamerater i hver busk og ikke bryr seg om det er gutter eller jenter. Men bestekompisen er litt mer snever, og vil ikke være sammen med han hvis han leker med jenter.Så han har hatt sine runder hvor han ikke helt har visst hva han skulle mene og tro.

Nei, og det skjønner jeg så godt. Det er jammen ikke lett for ungen å stå imot, for det er litt av et press.
Men hva er det egentlig som gjør at det utvikler seg slik? Ungene har ikke slike tanker når de er bittesmå.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 23:57   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

"Pappan kan skada barnet".

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 23:59   #46
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

"Pappan kan skada barnet".

Hjelpes min. Det var vondt å lese.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:02   #47
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Apropos mannlige egenskaper, vi har jo disse flotte uttrykkene: "Ta det so,m en mann", "manne seg opp", "ha baller nok".

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 00:02   #48
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Fantastisk artikkel. "Menn har tunnelsyn". La oss ta fra dem førerkortet alle sammen, det er mye verre å kjøre med tunnelsyn enn å passe barn som blind.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 05:42   #49
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Apropos mannlige egenskaper, vi har jo disse flotte uttrykkene: "Ta det so,m en mann", "manne seg opp", "ha baller nok".

Og som om ikke det var nok, enkelte tror visst at det ultimate "komplimentet" man kan gi en dame som ikke lar seg pille på nesen er å si at hun har baller.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 08:39   #50
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.138
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Jeg har en arbeidsplas med ca 10 % menn, dva stor kvinnedominans. Lite sladder og beksnakking og syting.

Det jeg imidlertid har merket meg, er at de som opptrer mest slik (menn er slik og kvinner er sånn, håpløse mannfolk, baksnakking og sutring), er de kvinnene med lavest utdanning (ganske mange hos oss har 4-6 års høyere utdanning). Mulig dette er tilfeldig, men likefullt noe jeg har tenkt over. Tilsbvarende var det mer slikt på en ufaglært kvinnedominert arbeidplass jeg hadde i sin tid.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:08   #51
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Toppidretten er kjønnsfascistisk


http://sport.adressa.no/sport/article220585.ece

Jeg skjønner ikke helt dette. Hvordan kan andre enn utøverene få bestemme hva de skal ha på seg? Skal det skje forandringer tror jeg kvinnene må snakke høyere og kreve mer plass. Nekte, rett og slett.

Jeg tenker på ei jente som har kjempet for at jenter skulle få samme rettigheter som gutta i sin idrett. Sarah Burke argumenterte med at hun visste hun kunne slå en del av guttene, og fikk IOC til å sette freestle-ski som en jentegren i OL i 2014. Tøff og uredd jente, desverre døde hun denne uken av en skade.

http://espn.go.com/espnw/commentary/...ted-remembered

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:20   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Man ser det jo i sandvolleyball. Der er det satt regler for hvor store bikinitruser jentene kan ha, og hvor høy skjæring de skal ha.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:22   #53
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Toppidretten er kjønnsfascistisk


http://sport.adressa.no/sport/article220585.ece

Helt klart, volleyball er det verste. Men dette gir oss et meget godt bilde av hvordan det står til med likestillingen på verdensbasis. Det er fortsatt en lang vei å gå!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:59   #54
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Man ser det jo i sandvolleyball. Der er det satt regler for hvor store bikinitruser jentene kan ha, og hvor høy skjæring de skal ha.

Ja, jeg er fullt klar over at det er sånn, jeg bare skjønner ikke helt hvordan det går ann å få det i gjennom? Er det ingen som nekter?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:16   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Ja, jeg er fullt klar over at det er sånn, jeg bare skjønner ikke helt hvordan det går ann å få det i gjennom? Er det ingen som nekter?

Hvis man nekter blir man sikkert møtt med samme kritikk som rammet de som kritiserte Plumbo. "Kom igjen, ikke vær så humørløs da! Ikke ta det så alvorlig!"

Og det er kjipt når man som kvinne har kjempet seg opp for å i det hele tatt få utøve sporten sin. Man blir hersketeknikket ned ganske fort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:28   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Kvinnelige boxere må ha skjørt for at man skal kunne se at de ikke er menn. Det er ganske vakkert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:39   #57
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvis man nekter blir man sikkert møtt med samme kritikk som rammet de som kritiserte Plumbo. "Kom igjen, ikke vær så humørløs da! Ikke ta det så alvorlig!"

Og det er kjipt når man som kvinne har kjempet seg opp for å i det hele tatt få utøve sporten sin. Man blir hersketeknikket ned ganske fort.

Skulle tro at man skulle klare å endre noe sånt, hvis det virkelig er noe som betyr noe for dem? Eller er jeg for naiv? Men kanskje brenner de så mye for sporten at de er villige til å "selge kroppen", altså vise frem kroppen da, for å trekke mest mulig publikum. Balansegangen mellom å ha selvrespekt, og å vise frem det man har og det man får oppmerksomhet for er kanskje ikke så enkel alltid.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:46   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Skulle tro at man skulle klare å endre noe sånt, hvis det virkelig er noe som betyr noe for dem? Eller er jeg for naiv? Men kanskje brenner de så mye for sporten at de er villige til å "selge kroppen", altså vise frem kroppen da, for å trekke mest mulig publikum. Balansegangen mellom å ha selvrespekt, og å vise frem det man har og det man får oppmerksomhet for er kanskje ikke så enkel alltid.

Ja, for det er jo ikke sikkert alle som driver med sporten syns det er en veldig big deal, evt. at de ikke orker å skrive opp om det og ta all oppmerksomheten det krever. Da er det enklere å holde kjeft og i det minste få lov til å utøve sporten sin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:06   #59
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Dere har noen gode poeng her, spesielt i forhold til det å ikke overdrive effekten av kjønn på ulike personlighetsegenskaper, og putte folk inn i stereotypiske beskrivelser som kanskje (men ofte ikke) er basert på en liten gjennomsnittsforskjell mellom kjønn. Dvs, kvinner er kanskje bittelitt mer omsorgsfulle enn menn sånn i gjennomsnitt, derfor blir det konkludert med at kvinner BARE er omsorgsfulle, og kjempemasse også, mens menn ikke er det i det hele tatt. Illustrert med normalfordelinger er det oftest slik:

Antall kvinner (y-aksen) som har et visst nivå av en egenskap (x-aksen) er kanskje høyere enn antall menn som ligger på samme nivå. Men det er en stor overlapp der, av menn som har høyere nivå enn kvinner.

For hvis man ser på det rent statistisk finnes det faktisk en del kjønnsforskjeller, men dette er kun på gruppenivå og slutningen "gjennomsnittsnivået av X er høyere hos kvinner enn hos menn, derfor er alle kvinner mer X enn menn " er helt feil.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:53   #60
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om guttejenter og enkle menn

Nemlig. Jeg så forresten en skikkelig søtnos på et annet forum en gang som sa: hva har dere kvinner noensinne bidratt med? Vi menn har funnet opp alle kule ting og vært på månen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no