Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 15:12   #1
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

De er ofte utsolgt... desverre.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 15:16   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Eg bestiller på ebay

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 16:39   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.400
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Er det mulig å kjøpe dette på taxfree eller på Gran Canaria kanskje? Jeg skal på ferie snart nemlig, kunne være hyggelig å spare noen kroner på å sminke seg i ferien.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:49   #4
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Er det mulig å kjøpe dette på taxfree eller på Gran Canaria kanskje? Jeg skal på ferie snart nemlig, kunne være hyggelig å spare noen kroner på å sminke seg i ferien.

Jeg har ikke sett det på taxfree jeg...

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 21:52   #5
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Må vel driste meg utpå ebay engang jeg også...

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 23:03   #6
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 09:28   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Må vel driste meg utpå ebay engang jeg også...

Tja, lommeboken blir vel glad for at du lar være... Vi bruker ebay til utrolig mye. Mannen kjøper sykkeldeler fra USA, jeg kjøper sminke og kremer og mye annet...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 10:38   #8
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ja jeg gjør sånn jeg også, Kokosbolle. Det fikk jeg beskjed om. Men mengden som skal i lokket synes jeg er vanskelig. Får bare prøve meg litt fram og se. Jeg tar ihvertfall ikke for mye nå. Det er jeg sikker på.

Men børstene da. Er det den Kabuki jeg bør ha til vail? Titter på ebay men blir ikke helt klok.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:37   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Ja jeg gjør sånn jeg også, Kokosbolle. Det fikk jeg beskjed om. Men mengden som skal i lokket synes jeg er vanskelig. Får bare prøve meg litt fram og se. Jeg tar ihvertfall ikke for mye nå. Det er jeg sikker på.

Men børstene da. Er det den Kabuki jeg bør ha til vail? Titter på ebay men blir ikke helt klok.

Jeg har to børster, en mindre tynnere foundationbørste og den store, tror den heter kabuki. Også veldig gode!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 14:33   #10
Maud
Påskehore
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 24
Maud har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har vært på Health & Beauty-messe i Lillestrøm og kjøpte meg foundation og kost. Det svir litt i hjertet med tanke på hva det kostet, men jeg tror nok at jeg kommer til å fortsette å ta meg råd til den luksusen.

Hun som demonstrerte produktet til meg sa om mengden at det skulle være samme mengden om en halv ert.

Maud er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:09   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Når man er storfan av Kanebo-pudderet, så er det vel ingen grunn til å bytte?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 08:29   #12
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Når man er storfan av Kanebo-pudderet, så er det vel ingen grunn til å bytte?

Jo, faktisk...

Hilsen tidligere storfan av Kanebopudderet - nå nyfrelst ID make-up fan!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 17:28   #13
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

I dag kom pakken med foundation, koster og øyenskygger

Rett i postkassa på fire dager!
Jeg gleder meg til å ta på meg mitt nye ansikt, etter å ha vært uten foundation i to dager nå

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 14:40   #14
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ok. Jeg må innrømme at jeg har måttet gå over til flytende foundation igjen. Kjøpte Bare Minerals i sommer og har vært kjempefornøyd, men nå på vinteren når huden min blir ekstra tørr, synes porer og fine linjer litt for godt med mineralfoundation.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 16:39   #15
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Ok. Jeg må innrømme at jeg har måttet gå over til flytende foundation igjen. Kjøpte Bare Minerals i sommer og har vært kjempefornøyd, men nå på vinteren når huden min blir ekstra tørr, synes porer og fine linjer litt for godt med mineralfoundation.

Det finnes flytende mineral make-up også.
Jeg bare husker ikke hva merket heter...?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 11:46   #16
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Ok. Jeg må innrømme at jeg har måttet gå over til flytende foundation igjen. Kjøpte Bare Minerals i sommer og har vært kjempefornøyd, men nå på vinteren når huden min blir ekstra tørr, synes porer og fine linjer litt for godt med mineralfoundation.

Det har jeg også opplevd. Nå på vinteren så er huden min ganske mye tørrere og jeg opplever slik som du beskriver at porene vises bedre. Har variert litt med flytende foundation innimellom, særlig når huden er ekstrem tørr, og det funker bra

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 00:25   #17
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg er helt hekta. Nå er det gøy å sminke seg og jeg gjør det mye oftere enn før.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:37   #18
Lykke
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 7
Lykke har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har bud inne på ebay for første gang. Er det best å få tingene i flere pakker eller samlet? (Ifht porto/moms ol.) Har pakkene deres blitt stoppet i tollen?

Lykke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 08:25   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå er jo også dollaren ekstremt lav, og det vil påvirke veldig. Men pass på mengden. Det er ofte 2 gramspakkene som er billig, og det er 9 gramspakken som selges i Norge. :klok av skade:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:08   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hvis du går på ID minerals sin hjemmeside ser du, at produktene er mye billigere enn i Norge - de sender bare ikke utenfor USA.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no