Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-08, 18:49   #221
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg er overbevist

Id foundation, kost og øyenskygge er på vei til meg. Jeg gleder meg!
Hvis det er så bra som alle sier, så skal jeg invistere i mer.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 16:56   #222
Maud
Påskehore
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 24
Maud har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg ser at noen sier de fikk tydeligere porer av denne foundation. Jeg har store porer, og prøvd ut litt med pudderet og har oppdaget at hvis jeg bruker for mye pudder, blir porene mer synlig. Er jeg veldig forsiktig med det, blir porene mindre synlig.

Maud er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 22:09   #223
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Når man er storfan av Kanebo-pudderet, så er det vel ingen grunn til å bytte?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 00:25   #224
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg er helt hekta. Nå er det gøy å sminke seg og jeg gjør det mye oftere enn før.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 08:29   #225
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Når man er storfan av Kanebo-pudderet, så er det vel ingen grunn til å bytte?

Jo, faktisk...

Hilsen tidligere storfan av Kanebopudderet - nå nyfrelst ID make-up fan!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 17:28   #226
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

I dag kom pakken med foundation, koster og øyenskygger

Rett i postkassa på fire dager!
Jeg gleder meg til å ta på meg mitt nye ansikt, etter å ha vært uten foundation i to dager nå

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 14:40   #227
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Ok. Jeg må innrømme at jeg har måttet gå over til flytende foundation igjen. Kjøpte Bare Minerals i sommer og har vært kjempefornøyd, men nå på vinteren når huden min blir ekstra tørr, synes porer og fine linjer litt for godt med mineralfoundation.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 16:39   #228
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Ok. Jeg må innrømme at jeg har måttet gå over til flytende foundation igjen. Kjøpte Bare Minerals i sommer og har vært kjempefornøyd, men nå på vinteren når huden min blir ekstra tørr, synes porer og fine linjer litt for godt med mineralfoundation.

Det finnes flytende mineral make-up også.
Jeg bare husker ikke hva merket heter...?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 22:40   #229
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg er begyndt med foundation-en og mineral veil, og er sådan sett fornøyd. MEN synes at sminken stikker litt når jeg trener og svetter. Er det vanlig, at man må vaske av sminken før trening, og hvordan kommer dette til å bli om sommeren ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:05   #230
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg er begyndt med foundation-en og mineral veil, og er sådan sett fornøyd. MEN synes at sminken stikker litt når jeg trener og svetter. Er det vanlig, at man må vaske av sminken før trening, og hvordan kommer dette til å bli om sommeren ?

Dette har jeg også opplevd, og det merkelige er at det kun gjelder den ene fargen (har to forskjellige farger; medium beige og fairly light). Jeg får litt svie i ansiktet og det stikker når jeg bruker medium beige, spesielt hvis det er varmt.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:16   #231
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har medium beige og brukte den hver dag de to ukene vi var på Aruba. Ikke på dagtid men kveldstid, men det var fortsatt varmt. Eneste ferien hvor jeg faktisk har sminket meg hver dag. Synes vanlig sminke ikke er noe behagelig å bruke i varmen, men dette merket jeg ikke var på engang.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 09:56   #232
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Dette har jeg også opplevd, og det merkelige er at det kun gjelder den ene fargen (har to forskjellige farger; medium beige og fairly light). Jeg får litt svie i ansiktet og det stikker når jeg bruker medium beige, spesielt hvis det er varmt.

Jeg bruker fairly light, med mineral veil over.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:37   #233
Lykke
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 7
Lykke har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har bud inne på ebay for første gang. Er det best å få tingene i flere pakker eller samlet? (Ifht porto/moms ol.) Har pakkene deres blitt stoppet i tollen?

Lykke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:59   #234
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det finnes flytende mineral make-up også.
Jeg bare husker ikke hva merket heter...?

Jeg har hatt en i Jane Iredale. Mineralene ligger i kuler som blir knust med flytene gele når man pumper den ut. Likte den og jeg.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:36   #235
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har hatt en i Jane Iredale. Mineralene ligger i kuler som blir knust med flytene gele når man pumper den ut. Likte den og jeg.

Kanskje det er tingen for min vintertørre hud? Vet du om utsalgssteder i Oslo?

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 00:16   #236
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg leste en sånn oversikt i et blad om hvilken foundation som passet til hvilken hud. Id mineral stod da oppført under tørr hud.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 08:56   #237
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Jeg leste en sånn oversikt i et blad om hvilken foundation som passet til hvilken hud. Id mineral stod da oppført under tørr hud.

Det syns eg var rart. Eg har absolutt ikkje tørr hud men Id føles tørr på meg. Eg likar everydayminerals bedre.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 11:46   #238
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Ok. Jeg må innrømme at jeg har måttet gå over til flytende foundation igjen. Kjøpte Bare Minerals i sommer og har vært kjempefornøyd, men nå på vinteren når huden min blir ekstra tørr, synes porer og fine linjer litt for godt med mineralfoundation.

Det har jeg også opplevd. Nå på vinteren så er huden min ganske mye tørrere og jeg opplever slik som du beskriver at porene vises bedre. Har variert litt med flytende foundation innimellom, særlig når huden er ekstrem tørr, og det funker bra

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 15:46   #239
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

De periodene jeg er tørr i huden så er ikke denne så fin på meg, fremhever de tørre partiene veldig. Litt rart at den er anbefalt til de med tørr hud. Er litt fristet til å prøve en av de nevnte alternativene, kanskje jeg skal prøve å bestille fra ebay

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 16:19   #240
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: ID Escentuals sminke

Hvor mye koster egentlig pudderfoundationen fra ID? Og kost? (I butikk.)
Vurderer å prøve dette.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no