Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering, stygt eller flott?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du om tatoveringer?
Synes det er pent/stilig 25 10,87%
Harry 40 17,39%
Stygt 38 16,52%
Kommer an på 127 55,22%
Vet ikke 0 0%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 17:40   #1
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Jeg tror desverre mange tar en tatovering kun fordi de skal se kule ut.

Noe galt i det? Alt man gjør med utseende er jo for å ta seg bedre ut, er det ikke?

Ellers enig med Kirsebæret. Jeg kan ikke se at å angre på en tatovering skal være en sånn big deal. Jeg har forresten aldri angret på mine.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 18:36   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

jeg syns også det er viktig at tattoveringen skla bety noe.. man skal ikke bare ta en for å ta en, for å pynte seg..,..

har en venninne som tok tattovering samtidig med meg.. hun valgte noe annet enn meg.. helt greit siden jeg var med å tegne min selv.. 1 mnd seinere tattoverte hun en ny en, som var i samme sjanger som min og som hun sa den betydde det samme som meg. jeg mistet ganske mye respekt for henne da kan jeg si.. det ble for dumt..

Klart man kan angre eller blir lei av tattoveringen, men jeg har hatt min nå i 4 år og hver gang jeg ser på den husker jeg på hva den betyr for meg. er enda ikke lei den, selv om jeg faktisk noen ganger glemmer at den er der...

For meg er den en del av ting jeg har gått i gjennom.. som en bekymringsrynke liksom.. eller et grått hår..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 18:36   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Jeg tror desverre mange tar en tatovering kun fordi de skal se kule ut.

Ja, er det ikke derfor vi gjør mange av de forfengelige tingene vi gjør? Jeg er forfengelig og sminker meg, farger håret og kler meg pent fordi jeg vil se fin/kul ut. So? Jeg skjønner ikke dette med at "åjaa tatoveringen MÅ bety noe"? Min betyr vel egentlig ikke så mye, selv om jeg alltid har vært lidenskapelig opptatt av gamle Egypt og derfor valgte det temaet. Men det kunne nok like gjerne blitt en helt annen en, fordi jeg likte akkurat den.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 19:41   #4
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner ikke dette med at "åjaa tatoveringen MÅ bety noe"? Min betyr vel egentlig ikke så mye, selv om jeg alltid har vært lidenskapelig opptatt av gamle Egypt og derfor valgte det temaet. Men det kunne nok like gjerne blitt en helt annen en, fordi jeg likte akkurat den.

Jeg er helt enig. Tatoveringer er utsmykning av kroppen. Hvis man finner en tatovering man rett og slett synes er estetisk vakker, er det da ikke noe galt i å skaffe seg en slik. Trenger ikke nødvendigvis bety noe personlig for vedkommende annet at man synes den ser flott/kul ut. Mine tatoveringer derimot, har personlig betydning for meg, men den neste jeg skal ta, har ikke det.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 00:02   #5
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, er det ikke derfor vi gjør mange av de forfengelige tingene vi gjør? Jeg er forfengelig og sminker meg, farger håret og kler meg pent fordi jeg vil se fin/kul ut. So? Jeg skjønner ikke dette med at "åjaa tatoveringen MÅ bety noe"? Min betyr vel egentlig ikke så mye, selv om jeg alltid har vært lidenskapelig opptatt av gamle Egypt og derfor valgte det temaet. Men det kunne nok like gjerne blitt en helt annen en, fordi jeg likte akkurat den.

Jo, men når du sminker deg eller farger håret så kan du angre deg, vaske av sminken osv. Tar du en tatovering så er det ikke såå greit å vaske av liksom.
Folk må bare tatovere seg, men jeg trenger ikke like det, og jeg trenger iallefall ikke synes det er pent. Selvfølgelig så tatoverer folk seg for å se kul ut, men om 10 år så er det ikke sikkert den ser så kul ut. Man forandrer seg ofte litt på 10 år, iallefall hvis man tar tatoveringen i ung alder.
Men for all del, folk er forskjellige!

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 18:48   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Jeg tror desverre mange tar en tatovering kun fordi de skal se kule ut.

Jeg tror de aller fleste tar en tatovering fordi de mener de vil se kulere ut med den enn uten. Er ikke det helt fair da, hvorfor i all verden er det "desverre"?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 00:07   #7
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg tror de aller fleste tar en tatovering fordi de mener de vil se kulere ut med den enn uten. Er ikke det helt fair da, hvorfor i all verden er det "desverre"?

Fordi jeg mener at hvis man går så drastisk til verks og tatoverer seg, så synes jeg det bør være noe som betyr noe for den som bærer tatoveringen. Alle de som har tatovert piggtråd rundt overarmen, sol i korsryggen, sommerfugl i nakken osv osv. De gjør det jo fordi venninnen/kameraten har nesten lik osv. Ikke for at det betyr noe spesielt. Alle ser jo helt like ut.
Jeg synes det er desverre .

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 00:14   #8
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

Fordi jeg mener at hvis man går så drastisk til verks og tatoverer seg, så synes jeg det bør være noe som betyr noe for den som bærer tatoveringen. Alle de som har tatovert piggtråd rundt overarmen, sol i korsryggen, sommerfugl i nakken osv osv. De gjør det jo fordi venninnen/kameraten har nesten lik osv. Ikke for at det betyr noe spesielt. Alle ser jo helt like ut.
Jeg synes det er desverre .

Hvorfor skrev du da ikke noe om at du synes det at tatoveringer har blitt mote/kommers/mainstream eller lignende er dessverre fremfor å dra "kult" kortet?
Jeg er på mange måter enig med deg sånn personlig sett, mine tatoveringer skal bety noe for meg. De skal symbolisere noe, akkurat som alle arrene mine gjør. (Nei ikke scarring) Men folk er forskjellige, noen er opptatt av å ha alt likt venninna/naboen/kompisen og hva har du, mens andre er mer opptatt av å skille seg ut og være unik.
Og kanskje piggtråd rundt armen betyr noe for hun som herma etter venninna si som hun er veldig glad i? Vi vet jo ikke om en relativt vanlig tatovering kan ha stor betydning for den som har tatovert den. Det blir feil å generalisere over at alle som har delfiner på ankelen har det fordi venninna har det, eller fordi en skuespiller har det. Kanskje delfiner er viktig for noen?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 00:40   #9
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Hvorfor var det galt å skrive kult? Jeg tror nok det er mange som tatoverer seg for at det ser kult ut, at de synes det er kult med en tatovering. Voldsomt til flisespikkeri da...
Jeg har ingenting i mot at folk tatoverer seg, de må gjerne gjøre det, og tatoveringen trenger absolutt ikke bety noe for de.
Selvfølgelig vet jeg ikke om akkurat den delfinen eller piggtråen betyr noe spesielt for den som har den, selvfølgelig ikke. Poenget var at jeg tror mange følger strømmen og tatoverer det de ser andre har. Fordi de synes det ser kult ut. Men jeg vet ikke, og ikke har jeg tenkt å finne det ut heller. Så engasjert i tatoveringer er jeg faktisk ikke (foruten at jeg ser mannen sin hver dag da..)
Men vi er jo enige i at folk er forskjellige, men meninger må vi få lov å ha. Forskjellige meninger også.

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:03   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Okay, da mener jeg ikke bare at folk er for redde for å angre seg. Folk angrer seg alt for hardt. Hvis du av ren impuls drepte svigermora di så er det fint om du angrer så mye at det forringer livskvaliteten din.
Sånn utenom slike ting så syns jeg ikke folk skal ødelegge sine egne liv med anger.

Jeg tenker om du har klippet en dårlig frisyre, tatovert en sau i panna eller kastet bort pengene dine på rare ting (men klarer deg), så bør det ikke være så viktig at du angrer på den måten at det minker livskvaliteten din framover. Gjort er gjort. Ta lærdom av det om du angrer. Men aller helst; ikke angre.

Generelt, og i de aller fleste tilfeller, er anger og dårlig samvittighet noe som utelukkende bryter livskvaliteten ned. Det vil vi ikke.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:12   #11
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg tror overhodet at dette er gjennomførbart når man har gått gjennom et (eventuelt) irreversibelt inngrep som en tatovering jo kan være, og attpåtil noe som er synlig for alle og enhver.

Å sammenligne det med en dårlig frisyre eller kastet bort pengene på noe dumt er jo helt meningsløst. Hår kan fjernes, hår kan limes på, man kan kjøpe en parykk eller barbere alt sammen. Etter hvert vil man ha samme sveis som i begynnelsen igjen. Penger kan brukes på mye dumt, men når de først er spart sammen igjen har man samme utgangspunkt som før. Det går kanksje an å sammenligne det med en ekstremt mislykket nose-job à la Michael Jackson, det er ikke bare bare å bite tennene sammen og holde livskvaliteten oppe.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:21   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det går kanksje an å sammenligne det med en ekstremt mislykket nose-job à la Michael Jackson, det er ikke bare bare å bite tennene sammen og holde livskvaliteten oppe.

Nei, om man må bite sammen tennene for å holde livskvaliteten oppe så er det jo bare bortkastet. Det vil jo si at man føler at den er forringet.

Jeg tror ikke jeg får til å forklare hva jeg mener. Jeg syns ikke det er mye i verden som vil gjøre at jeg føler jeg må bite sammen tennene for å fortsette å ha et fint liv. Aller minst en dårlig tatovering eller en uheldig nose-job. Det er synd, og dumt. Thats it.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:43   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Okay, da mener jeg ikke bare at folk er for redde for å angre seg. Folk angrer seg alt for hardt. Hvis du av ren impuls drepte svigermora di så er det fint om du angrer så mye at det forringer livskvaliteten din.
Sånn utenom slike ting så syns jeg ikke folk skal ødelegge sine egne liv med anger.

Jeg tenker om du har klippet en dårlig frisyre, tatovert en sau i panna eller kastet bort pengene dine på rare ting (men klarer deg), så bør det ikke være så viktig at du angrer på den måten at det minker livskvaliteten din framover. Gjort er gjort. Ta lærdom av det om du angrer. Men aller helst; ikke angre.

Generelt, og i de aller fleste tilfeller, er anger og dårlig samvittighet noe som utelukkende bryter livskvaliteten ned. Det vil vi ikke.

Jeg er enig med deg i filosofien at "gjort er gjort og ikke noe vits i å bruke tid og energi i å angre". Jeg følger den selv.

Likevel hadde jeg ikke tatt tatovering fordi jeg vet at jeg hadde blitt lei av den etter en stund. Det er mange ting jeg ikke gjør fordi jeg vet jeg hadde blitt lei av. F.eks så hadde jeg lyst på denne fantastiske flismosaikken til det nye badet:



Men jeg tok den ikke fordi jeg skjønte at jeg kom til å bli lei av den etter et par år. Selv om jeg lever livet mitt nesten fullstendig uten anger sånn til vanlig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:50   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.572
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

F.eks så hadde jeg lyst på denne fantastiske flismosaikken til det nye badet:


Men jeg tok den ikke fordi jeg skjønte at jeg kom til å bli lei av den etter et par år.

Akkurat det tror jeg du kommer til å angre på. Løp og kjøp!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:16   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg skjønner at en dårlig hårfrisyre ikke er det samme som en tatovering, men jeg mener at om man har en feil tatovering så bør det ikke være viktig. Det kan sammenlignes med dårlig frisyre, eller å rote bort storpenger på pyramidespil eller noe slikt. Det er dumt. Men det er ikke viktig. Mener jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:21   #16
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skjønner at en dårlig hårfrisyre ikke er det samme som en tatovering, men jeg mener at om man har en feil tatovering så bør det ikke være viktig. Det kan sammenlignes med dårlig frisyre, eller å rote bort storpenger på pyramidespil eller noe slikt. Det er dumt. Men det er ikke viktig. Mener jeg.

'Næsj, jeg har jo denne dumme tigeren på 48 cm langs det ene beinet nå- schtøgg som faen, men hva gjør nå det...'

:visualiserer lykkelige menneskers konversasjoner om meget synlige tatoveringer som de attpåtil synes er stygge:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:22   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg lurer på om det er noen andre som skjønner hva jeg mener eller om ingen helt forstår det?
Hvis det, for eksempel, bare er du som ikke forstår det så er det ikke like viktig fr meg å forklare og forklare.

(Ikke for at det er du, altså, men fordi du er én.)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:24   #18
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Jeg skjønner veldig godt hva du prøver å forklare. Jeg bare kjøper det ikke overhodet.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:32   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg skjønner veldig godt hva du prøver å forklare. Jeg bare kjøper det ikke overhodet.

Det du svarer viser ikke at du forstår hva jeg mener, men om du sier at du gjør det så gjør du nok det likevel. Men da er det ikke noe poeng i forklare igjen og igjen hva jeg mener, i hvertfall.

Vi er nok uenige. Og jeg er glad for at jeg er den som mener at livskvaliteten min ikke vil påvirkes av en stygg nese eller en feilkjøpt fargeklatt på kroppen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:56   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Det er jo helt greit at man tar gjennomtenkte valg. Tro meg, jeg er veldig for det. Men om man en og annen gang tar et valg som ikke fungerte på sikt, så er det ikke så farlig. (om det ikke har skadet noen eller noe i den duren.)

Og Esme, jeg syns det var et klokt valg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no