Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering, stygt eller flott?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hva synes du om tatoveringer?
Synes det er pent/stilig 25 10,87%
Harry 40 17,39%
Stygt 38 16,52%
Kommer an på 127 55,22%
Vet ikke 0 0%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 18:43   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Okay, da mener jeg ikke bare at folk er for redde for å angre seg. Folk angrer seg alt for hardt. Hvis du av ren impuls drepte svigermora di så er det fint om du angrer så mye at det forringer livskvaliteten din.
Sånn utenom slike ting så syns jeg ikke folk skal ødelegge sine egne liv med anger.

Jeg tenker om du har klippet en dårlig frisyre, tatovert en sau i panna eller kastet bort pengene dine på rare ting (men klarer deg), så bør det ikke være så viktig at du angrer på den måten at det minker livskvaliteten din framover. Gjort er gjort. Ta lærdom av det om du angrer. Men aller helst; ikke angre.

Generelt, og i de aller fleste tilfeller, er anger og dårlig samvittighet noe som utelukkende bryter livskvaliteten ned. Det vil vi ikke.

Jeg er enig med deg i filosofien at "gjort er gjort og ikke noe vits i å bruke tid og energi i å angre". Jeg følger den selv.

Likevel hadde jeg ikke tatt tatovering fordi jeg vet at jeg hadde blitt lei av den etter en stund. Det er mange ting jeg ikke gjør fordi jeg vet jeg hadde blitt lei av. F.eks så hadde jeg lyst på denne fantastiske flismosaikken til det nye badet:

Men jeg tok den ikke fordi jeg skjønte at jeg kom til å bli lei av den etter et par år. Selv om jeg lever livet mitt nesten fullstendig uten anger sånn til vanlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.