Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 23:30   #1
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg korter bare innpå for å si meg enig med nolo. Jeg har hatt lyst til å si veldig mye underveis, men det var så mange sider tilbake at det blir umulig å si alt sammen.
Jeg føler også veldig for å si at jeg stort sett ikke aner hvor jeg er i forumet når jeg svarer på innlegg, jeg bruker bare "uleste innlegg". Jeg fikk nylig en rød prikk fordi jeg lo av noen som hang seg opp i en bagatell. Jeg kunne vel ikke vite at jeg var i flisespikkeforumet. Jeg syns forumledelsen kunne blitt flinkere med å markere hvor man befant seg. Kanskje ulike mønstre og farger i de ulike foraene? Jeg stemmer for grønt i hageforumet, blått i badeforumet og lilla i flisespikkeriet.

Jeg har gitt opp å lese alle sidene. Ble svimmel.

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det er nok truleg Ari Behn, Ryli. Han står bak alt!

Ikke kødd med Ari. Ikke navnet i hvertfall!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no