Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 14:02   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Ari har gitt intervju til et gratismagasin hvor han forteller om drikking på dagtid, depresjon, ensomhet. Han forteller i tillegg at han er vanskelig å leve med.

Er han åpenhjertelig eller bare sensasjonsyk tror dere?

Link neste innlegg

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:03   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

http://massiv.no/gladfolk/en_reise_til_aris_indre

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:08   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg tror han har lyst å være Hemingway.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:09   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg kjenner nemlig at jeg ikke tar mannen seriøs.

- Selv om jeg dog ikke blir overrasket over at han er vanskelig å leve med.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 11:18   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg kjenner at jeg er fryktelig lei av hele fyren. :har ikke lest hele tråden:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 11:36   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.779
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg er nå mer lei av Carl Erik Grimstad som så åpenbart dukker opp for å forstå seg på noe han later som han har greie på. Man blir ikke automatisk ekspert av å ha vært ansatt på Slottet. At Behn tar til motmæle på sitt arrogante vis gir saken litt ekstra piff, spesielt fordi Ari er så fryktelig opptatt av å få siste ord.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 11:37   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, det tror ikke jeg han er heller. Men jeg tror at han er ekte, hvis du skjønner hva meg mener?


Jeg skjønner det i hvertfall, og hopper opp og ned og er enig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:28   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.791
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror han har lyst å være Hemingway.

Det tror jeg du jammen har helt rett i. Det kan ikke være så lett å skulle være pint, deprimert forfatter når man egentlig lever et ganske flott og behagelig liv. Han kan jo ikke en gang titulere seg skillsmissebarn etter at foreldrene fant tilbake til hverandre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:04   #9
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Han har nok fått varig men.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:14   #10
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.798
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Han har tydeligvis en forestilling av at en kunstner må være en deprimert, alkoholisert og vanskelig person, men alt han er, er en ekte wannebe-kunstner og dramaking.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:19   #11
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Det er jo litt trist da - når man selv er nødt til å fortelle til et gratismagasin hvor mørkt og mystisk sinn man har.

Og når man selv gjør et nummer ut av at man nesten ikke klarer å vente med første drink til etter 13.30, da tenker jeg at det går nok bra med deg, skal du se.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:24   #12
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror han har lyst å være Hemingway.



Skulle tatt seg ut om han spiste cornflakes, drakk juice og levde et A4 liv, liksom...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:23   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg tenker at han aldri i livet - ALDRI - er hundre prosent hetero. Og at det ikke er mye som er mer følsomt og greit egentlig enn å være venninne med en mann som eh ... er i kontakt med sin indre englekvinne. Så så veldig vanskelig å bo med tror jeg ikke han er jeg. Han er nok så grei atte.

Og det hender jeg har lyst til å starte dagen med ei flaske brennevin og en slåsskamp jeg og uten at jeg er hverken interessant, rusmisbruker eller nevneverdig spennende av den grunn.

  Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:29   #14
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg syns det er vanskelig å lese om fyren, så å leve med han, nei det tror jeg må være umulig.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:32   #15
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Synes det er herlig med folk som ikke er helt A4. Det er den selvhøytidelige biten jeg ikke klarer.


Sist redigert av Minerva : 29-09-09 kl 14:37.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 10:21   #16
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Synes det er herlig med folk som ikke er helt A4. Det er den selvhøytidelige biten jeg ikke klarer.

Jeg også.
Det er noe med å drite i janteloven og være som man er uten at det verden sier affiserer en. Mangt har vært sagt om mannen men en ting kan vel trygt sies igjen: noen stor forfatter er han ei, men en fargeklatt er han om ikke annet til tross for sin melankoli.

  Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:32   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Jeg prøvde å åpne linken, men jeg greide ikke å lese mer enn et par setninger, jeg orker bare ikke å lese det. Usj. På alle plan. Usj.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:35   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Og hva KAN ikke Ari avsløre? Hæh?
Kif - de kiflingene - er det noe du ikke har fortalt oss om dem kanskje???

Opprinnelig lagt inn av Ari Behn

Fikk du tilbud om kredittkort?
- Nei, bare fri tilgang på kif og gin.
- Ikke sex?
- Sex var også en mulighet.
- Og hva er kif?
- Det er marihuana, kan man si.

  Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:37   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?





Saken var for øvrig hovedoppslag på nyhetene på Radio Norge i morges.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:37   #20
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.


Vakkert.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no