|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?
Og det er han ikke alene om, jeg driter meg ut stadig vekk, og mye av sjiten jeg stundom lesser av meg tenker jeg der og da er så lurt at avisen burde quotet meg på det. :etterpåklok: Jeg er forresten også litt wannabe, uten at jeg ser på det som noe negativt. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Du och jag, Skremmern.
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Jeg også. |
|
|
|
#104 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har litt sansen for Ari Behn, men det er fordi han er pompøs og selvkonstruerende, teatralsk og romantiker. Historien om at datteren kjente igjen moffa på pengestykket som kom fra tannfeen tror jeg for eksempel ikke spesielt på, så stor er ikke likeheten at en liten unge ser den, og tror han har funnet den på for å illustrere at for jentene er kongen bare morfar eller noe slikt.
|
|
|
#105 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Ari tør å være annerledes, svevende og arrogant og det digger jeg han litt for. Imidlertid må jeg innrømme at jeg er svært glad for at jeg slipper å ha han i min omgangskrets, for det ser jeg for meg hadde blitt litt mye. De siste uttalelsene får meg til å krympe meg på Märtha sine vegne også, jeg hadde nok satt pris på om mannen min hadde latt være å gå ut offentlig med så personlige problemer.
|
|
|
#106 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg klarer ikke å ta han helt seriøst, det virker som han prøver veldig hardt, uten at han får det til. Jeg tror han har en hemmelig drøm om å være Thåstrøm eller noe i den gata, litt forfyllet, sårbar og deppe-poetisk. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Glamorøs
|
Nei, det tror ikke jeg han er heller. Men jeg tror at han er ekte, hvis du skjønner hva meg mener?
|
|
|
#108 |
|
Mother of Dragons
|
[må legge inn advarsel, det er mye babling i dette innlegget, det var vanskelig å få frem det jeg tenker i skriftlig form]
|
|
|
#109 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Esme: |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Passiv
|
Å, sånt får meg til å lengte ut i verden. |
|
|
|
#111 |
|
guru advisor
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Det hadde vært veldig trist om Ari skiftet personlighet etter at han giftet seg. Jeg syns på et vis han er den normaleste i kongefamilien, og som heldigvis ikke har latt seg kue. Jeg tror ikke det er lett å være gift med en kongelig, selv om man er (og ønsker å være) en offentlig profil, men da på egne premisser.
|
|
|
#115 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg er nå mer lei av Carl Erik Grimstad som så åpenbart dukker opp for å forstå seg på noe han later som han har greie på. Man blir ikke automatisk ekspert av å ha vært ansatt på Slottet. At Behn tar til motmæle på sitt arrogante vis gir saken litt ekstra piff, spesielt fordi Ari er så fryktelig opptatt av å få siste ord.
|
|
|
#116 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#117 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Nå leste jeg at det var kult at han ikke nevneverdig hadde skiftet fil etter at han ble prinsessegemal, og det er jeg fosåvidt enig med deg i.
|
|
|
|
#118 |
|
Tåler regn
|
Slik tenker jeg også. Jeg driter i hva han gjør, men jeg er pokker så glad han ikke er min mann. Synes han opptrer respektløs ovenfor sin kone |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg regner med hans kone kjenner ham og vet hvordan han er. Jeg tror ikke hun blir videre skuffet eller såret eller furten eller noe.
|
|
|
#120 |
|
Tåler regn
|
En ting er at hun er klar over det. Men det å dele det med resten av Norge er noe helt annet. |
|
|
|
![]() |
|
|