Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-16, 23:27   #201
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.611
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg synest han er ubehagelig og ville nok syntest det som 16-åring og.

Enig. Og jeg synes det er litt kjipt for serien at Noora finner seg i det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 23:29   #202
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.502
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Enig. Og jeg synes det er litt kjipt for serien at Noora finner seg i det.

Einig. Eg hadde eit mykje betre inntrykk av Noora før ho løp etter han.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 23:31   #203
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.611
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Hun er jo dessuten en rollemodell for alle tenåringene som følger med. Men mest av alt er det lite troverdig mtp. hvordan hun ble fremstilt i 1. sesong.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 07:51   #204
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Ho slutte jo ikkje vere rollemodell fordi ho er forelska. Eg syns nettopp serien klare vise det på en fantastisk måte. Korleis forelskelse påvirke oss og får oss av og til å miste litt av oss sjølve og gjer ting vi aldri hadde komt på å gjere uten vedkommande. Kven av oss haika ikkje tre mil for å komme på dans der H*N kanskje var mens Winds of change surra på walkmanen?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 07:52   #205
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Er det forresten mulig å legge inn eit abb på oppdateringar på bloggen? Eg føle meg så teit som sjekke OFTE!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 08:23   #206
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.791
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ho slutte jo ikkje vere rollemodell fordi ho er forelska. Eg syns nettopp serien klare vise det på en fantastisk måte. Korleis forelskelse påvirke oss og får oss av og til å miste litt av oss sjølve og gjer ting vi aldri hadde komt på å gjere uten vedkommande. Kven av oss haika ikkje tre mil for å komme på dans der H*N kanskje var mens Winds of change surra på walkmanen?

Nettopp. Jeg er så enig i dette. Han er åpenbart ikke helt trygg på henne, men jeg tenkte vel ikke egentlig de "30 sekunder på å hente vann" som noe annet enn et uttrykk for at han ikke var helt sikker på om hun faktisk kom tilbake. Han har åpenbart en del issues. Men det tror jeg nok hun også har. Begge er vant til å få det som de vil, og opplever at de må jenke litt på forventningen om at de kan styre alt og alle rundt seg, nettopp fordi de har truffet en som matcher dem. At hun nekter ham å snakke med henne på skolen er jo også en form for kontrollerende oppførsel.

Jeg har ikke funnet noen måte å abonnere på. Men det hadde unektelig vært kjekt.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 08:44   #207
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nettopp. Jeg er så enig i dette. Han er åpenbart ikke helt trygg på henne, men jeg tenkte vel ikke egentlig de "30 sekunder på å hente vann" som noe annet enn et uttrykk for at han ikke var helt sikker på om hun faktisk kom tilbake. Han har åpenbart en del issues. Men det tror jeg nok hun også har. Begge er vant til å få det som de vil, og opplever at de må jenke litt på forventningen om at de kan styre alt og alle rundt seg, nettopp fordi de har truffet en som matcher dem. At hun nekter ham å snakke med henne på skolen er jo også en form for kontrollerende oppførsel.
Jeg har ikke funnet noen måte å abonnere på. Men det hadde unektelig vært kjekt.

Nemlig. Og hadde det vore W som hadde pålagt henne å ikkje snakke med han på skulen hadde vi syns han var skikkelig dritt, når det er ho reflektere vi omtrent ikkje over det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 08:53   #208
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hun er jo dessuten en rollemodell for alle tenåringene som følger med. Men mest av alt er det lite troverdig mtp. hvordan hun ble fremstilt i 1. sesong.

Jeg tror du har glemt hvordan det er å være 17 år og forelsket. Eller så har du bare mer karakterstyrke enn meg.

(Har opplevd noe av det samme, ble forelsket i en jeg overhodet _ikke_ skulle bli forelsket i.. Det skjedde noe da man ble overøst med oppmerksomhet, gitt.. )

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 09:31   #209
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.834
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ho slutte jo ikkje vere rollemodell fordi ho er forelska. Eg syns nettopp serien klare vise det på en fantastisk måte. Korleis forelskelse påvirke oss og får oss av og til å miste litt av oss sjølve og gjer ting vi aldri hadde komt på å gjere uten vedkommande. Kven av oss haika ikkje tre mil for å komme på dans der H*N kanskje var mens Winds of change surra på walkmanen?

Jeg har vært over 17 for å si det sånn. Også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 09:35   #210
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har vært over 17 for å si det sånn. Også.

Ana ikkje kva du snakke om

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 09:47   #211
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.611
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg tror du har glemt hvordan det er å være 17 år og forelsket. Eller så har du bare mer karakterstyrke enn meg.

Kanskje. Jeg var en del av jentegjeng der vi veldig tidlig sto fast på våre egne prinsipper på alle områder og vi var veldig som Noora.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 09:49   #212
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.791
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg har lyst til å se mer av broren til W, jeg.

Jeg syns det er viktig at man ser likeverden i forholdet. Dette er ikke historien om en uskyldig og stupforelsket 17-åring, som lar seg tvinne rundt fingeren på en cool player. Jeg syns fortsatt Noora er en ganske tøff dame, som sliter litt med å forholde seg til at hun er hodestups forelsket i en fyr som hun ikke syns hun burde vært forelsket i. Og han er åpenbart ikke vant til å ikke være den som styrer hele showet.

Det som er så kult med denne serien er kjemien mellom skuespillerne, og hvor naturlig kroppsspråket dere er. Replikkene er ikke alltid like naturlig, men når de skal spille følelser og (tilsynelatende) være impulsive, så får de det virkelig til. Sånn at relasjonene dem i mellom blir troverdige. Og det syns jeg gjelder for dem alle sammen. Jeg ser for meg at dette virkelig kan bli gjennombruddet for flere av dem.


Sist redigert av Gaia : 20-04-16 kl 10:01.
Gaia er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:17   #213
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.791
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg har forresten begynt å se Gossip Girl (igjen). Forrige gang så jeg litt i rykk og napp, og kom aldri helt inn i serien. Det er litt lettere når man kan binge. Jeg skjønner ikke helt de som sammenligner W med Chuck Bass. Chuck er jo bare supercreepy (i alle fall så langt som jeg har sett) og hele serien starter med en oppførsel som virkelig er helt uakseptabel.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:20   #214
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.144
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kanskje. Jeg var en del av jentegjeng der vi veldig tidlig sto fast på våre egne prinsipper på alle områder og vi var veldig som Noora.

Jeg også. Mens jeg lå med en William i smug.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:31   #215
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.791
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg også. Mens jeg lå med en William i smug.

Art imitates life.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:42   #216
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg også. Mens jeg lå med en William i smug.

Eg vil også ligge med William

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:47   #217
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.144
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg vil også ligge med William

Sukk, det var tider det. Skam og glede på en gang!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:54   #218
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg vil også ligge med William

....? Er han ikke 16?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:56   #219
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.502
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Når eg tenker på meg som 17-åring, men eg ville blitt for usikker av William til å ta sjansen, sjølv om eg var forelska. Eg har ikkje gløymd korleis det er å vere 17 og forelska, men eg kjøper ikkje William-Noora-dynamikken. Og eg er skuffa over at Noora gjekk etter han. Eller over at ho blei då Eskild ringde. Noora er såpass reflektert og kritisk at ho burde vere meir skeptisk til William og.

Når det gjeld Chuck Bass, ser eg mange likheitar. William er jo og rik partygutt som bare krøller parkeringsbøter og er elstremt synleg i skulegården, begge har åpenbare issues bak tøff fasade, har relativt umodne måtar å håndtere utfordringar på. Bruk-og-kast-mentaliteten som William viser for Vilde og dei andre jentene som går rundt med trofé-genser i første sesong er veldig Chuck Bass. Og måten Chuck kurtiserer Noora og oppbygginga av forholdet mellom Chuck og Blair... Eg ser absolutt grunnlag for samanlikning. Med forbehold om at det er nokre år sidan eg såg Gossip Girl.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:56   #220
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.611
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

....? Er han ikke 16?

Han er 18-19, men likevel...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no