Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-16, 09:07   #181
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

... Men rart om det ikke er kommet opp om det er gått to uker?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 09:13   #182
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

... Men rart om det ikke er kommet opp om det er gått to uker?

Ja, eg stusser og på dette med tida... Håper på svar på fredag.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 10:08   #183
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Ny snutt ute nå! Har ikke sett enda.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 10:10   #184
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Surprise! Tynt, synd jeg.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 10:15   #185
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg synes den er realistisk for å girl in loooove.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 10:56   #186
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Forklaringen til William er nok løgn, tror jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 12:31   #187
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Forklaringen til William er nok løgn, tror jeg.

But of course. Så finne ho ut at det er løgn, går inn i silence og så har vi det gåande. Draaaaaaaammmmmaaaaaa som Christoffer ( ) ville sagt

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 15:55   #188
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Den forklaringen må ha lenger ut på landet med, ja. Jeg lurer på hva den egentlige grunnen er. Men jeg skjønner at hun kjøpte den. Det blikket hennes når han sa at de var sammen:

Draaamafaktoren kan nok bli riktig så høy etter hvert. Hvordan "passe på" William når hun ikke vil at noen skal vite at de er kjærester. Dette blir vanskelig, i alle fall nå som han er russ.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 15:58   #189
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg skjønner derimot ikke at hun kjøpte den. Jeg prøver å sette meg som 16-17-åring inn i dette, og jeg tror ikke jeg hadde kjøpt den heller. Det er fryktelig tynt, og uansett ingen grunn til å oppføre seg som han gjorde. Ikke framsto broren som så innmari knust heller.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 16:05   #190
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Det er jeg enig i. Men forelskede 17-åringer kjøper ganske tynne forklaringer, altså. Dessuten sa han unnskyld og innrømmet at han var en skikkelig drittsekk (og lovet at det skulle skje igjen.) Da han sa unnskyld oppfattet jeg det som at den var ektefølt. Men at han skal klare å unngå ytterligere douchbageri er jeg ikke like sikker på.

Og desseuten var hun ikke såret, bare veldig, veldig sint. :ja, særlig:

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 17:13   #191
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg hadde nok kjøpt den, som 17-åring.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 17:28   #192
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.681
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Blir alle klippene som legges ut satt sammen til en episode på fredager? Sånn at hvis man ser alle klippene er det ikke vits å se episodene?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 17:52   #193
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Blir alle klippene som legges ut satt sammen til en episode på fredager? Sånn at hvis man ser alle klippene er det ikke vits å se episodene?

Jepp. Eller ikke helt. For fredagens kommer jo på fredag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 18:33   #194
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg syns det er et poeng å se fredsgsepisoden uansett, siden det er gøy å se klippene i sammenheng. Dessuten er det små elementer i episodene (intro, klokkeslett osv) som jo ikke er lagt på klippene.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 20:01   #195
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg ser jo nå, som jeg endelig er ajour, at det er et poeng å få med seg SMS-utvekslinger, messenger og Instagram-poster. Jeg så (binger) bare de ferdige episodene nå fram til denne uken, og det er ikke det samme, altså.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 20:46   #196
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Å følge med på Insta og få med seg SMS og Messengeroppdateringene har mye for seg hvis man liker å få med seg småsnuttene etter hvert som de kommer. Men jeg ser at det gir en annen seeropplevelse å se fredagsepisoden i ett. Det blir mye mer venting når man driver og småoppdaterer hele tiden. Jeg blir rett og slett barnslig glad hver gang det kommer noe nytt. Og ekstra glad hvis det er et klipp.

Nå har broren til William kommet seg på Face. Jeg ser for meg potensiale for litt drama der i gården. Kanskje han prøver seg på Noora, fordi han tror at hun er tilgjengelig på markedet? Kanskje han hooker opp med Vilde (det hadde jo vært en fin twist). Og hvordan er egentlig forholdet mellom ham og William?

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 22:49   #197
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Er det meningen at man skal legge de til på face? Det føles liiiitt i overkant rart for meg, men man ser jo samtidig ikke noe mer enn at de har en profil hvis ikke. Så om det da er noe drama, får ikke jeg det med meg.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 22:59   #198
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Endelig SKAM igjen!

William er da fryktelig manipulerende? Han holder Noora fast, gir henne tidsrammer for å hente vann på kjøkkenet, drar henne inn i et klasserom og bruker fysisk overlegenhet til å nekte henne å gå ut. Det er jo litt creepy. Eller syns dere bare at de er så søte sammen? : Hadde sikkert syns det var romantisk da jeg var 16, men nå tenker jeg at William hadde tjent på å være litt mer verbal.

daffy er aktiv nå  
Gammel 19-04-16, 23:05   #199
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Endelig SKAM igjen!

William er da fryktelig manipulerende? Han holder Noora fast, gir henne tidsrammer for å hente vann på kjøkkenet, drar henne inn i et klasserom og bruker fysisk overlegenhet til å nekte henne å gå ut. Det er jo litt creepy. Eller syns dere bare at de er så søte sammen? : Hadde sikkert syns det var romantisk da jeg var 16, men nå tenker jeg at William hadde tjent på å være litt mer verbal.

Eg synest han er ubehagelig og ville nok syntest det som 16-åring og.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 23:19   #200
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Heg hadde sikkert vært dødsforelska om jeg var 16 år

Både det at han holder henne fast og det med tidsrammen for å hente vann tenkte jeg på som kjærlig erting egentlig. Sånn kan jeg jo finne på å si til både barn og mann.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no