|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Bøttekjeft har jeg fått min del av, og det varmer litt på en i utgangspunktet nokså varm høstdag, egentlig. Alle forum har sine "feil", men FP er det forumet som kommer ut av det med minst feil, synes jeg. Snittet er høyt, brukerne er engasjerte og det er stadig vekk noe som fenger.
|
|
|
#2 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Og det er derfor jeg er her.
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Jeg og.
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke retorikk talekunst? Først og fremst? :hersker og kjerringstikker så det holder:
Som sagt, all den tid jeg ikke kan skryte på meg at alt var så meget bedre før, anser jeg meg selv som en som kom inn da det begynte å gå nedover. Eh...?
Helt ærlig - det blir jeg også. Og jeg ble jo ikke engang pinlig berørt av å lese Knausgård.
Det har jeg merket selv også. Det gjør meg litt engstelig, tatt i betraktning at vi pleide å "bøttekjefte" hverandre daglig i hine hårde dager. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Er du lei? Litt, så.
|
|
|
#17 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg mista mye av fascinasjonen med bloggenes inntog. Det ble for mye å holde styr på og en følelse av at "får du lese hos meg får jeg lese hos deg". Nå blogger jeg for så vidt sjøl, men det er en kjedelig ikkerøykeblogg. :reklame:
|
|
|
#18 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her like mye som før, men skriver ikke like mye. De virkelig gode diskusjonene har uteblitt litt i det siste. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg tror rett og slett smartphones fører til færre lange, velformulerte innlegg, mer kort&konsist og mer kjedelesing.
|
![]() |
|
|