|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Pffft. Jeg missa Beat for beat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
![]() |
#166 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Bø!
![]() |
#167 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg synes ikke du skal ta sånn på vei. Dette kommer til å gå så bra så. Du glir rett inn, på neste treff for "oss etablerte gullrekka seere" kam du få vise bilder fra hellasferien. Det pleier å være en slager. Husk bare å lage sånn slidshow med musikk og kommentarer til. Vi tar det rett før quizen.
![]() |
#168 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?PS! Det er din tur til å lage neste quiz. Husk at det må være spørsmål som passer for alle.
![]() |
#170 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?... men vi tar ikke med noe sterkere enn rosévin denne gangen, ikke sant? Skal ikke nevne navn, men enkelte ble litt slitsomme å ha med å gjøre etter at de hadde drukket Baileys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Trøtt
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg gleder meg til neste Anledning med Maverick, Scarlett og Java!
![]() |
#174 |
Erfaren nok
|
Åh. Jeg vil også!
![]() |
#175 |
Erfaren nok
|
![]() |
#176 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Pffft. Trøndere. Kan ikke uttale seg med de som referansegrunnlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Erfaren nok
|
Joda, det skal jeg være litt enig i. Jeg håper jo de har et mye mindre trist liv enn det kan se ut som i grunn.
![]() |
#179 |
Erfaren nok
|
Jeg er ca 100 % sikker på at de mannfolka (for det er kun menn) jeg har i hodet mitt er VELDIG langt fra Snipa i livet sitt.
![]() |
#180 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Hehe, hvis Mjau hadde i tankene en liten gruppe einstøinger i Trøndelag, så ville jeg nok anbefalt å formulert seg noe annerledes i innleggene sine. Men det er selvfølgelig svært hyggelig av henne å innlemme de alle i hennes sosiale nettverk på fjesboka, siden det jo er der hun får oppdateringene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|