|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#103 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Shake it out!
|
Brettspill kjedelig? Da er det ingen av dere som har vært med på de brettspillkveldene jeg har vært med på. Kortskalle kan bli ekstremt morsomt med litt innabords.
![]() |
#106 |
Curlingkone
|
Jeg dømmer ikke, jeg stiller spørsmål ved det. Det er noe helt annet, for folk må få leve akkurat som de vil for meg.
![]() |
#108 |
Tankefull
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Fester aaltfor sjelden.
![]() |
#109 |
Shake it out!
|
Jeg har spilt strip-dart en gang. :deler: Det var fyll involvert, men skuffende lite sex, all nakenheten tatt i betraktning.
![]() |
#111 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Når vi snakker kjedelig, så slokna apekatten i senga mens han skulle kle på seg nå (?!) Han har sovet i godt over en halvannen time. Så jeg sitter nå her fullt pyntet og venter på at han skal våkne.
![]() |
#112 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg er full (sånn at dagen derpå er ubrukelig) ca et par ganger i året.( Ikke noe jeg planlegger, men statistisk sett skjer det ca. så ofte.) Ute på byen og tar et par-fire øl er jeg litt oftere, kanskje en gang i mnd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Det hender jeg tar en fest, ja. Det går litt i perioder. Nå for tiden er det 1-2 ganger per mnd ca. Variabelt om det er vorspiel med drikkeleker, rangle rundt på byen, kødde i taxikøen til klokken er 4 og et desperat rop etter paracet og vann på morran, eller om det er 4 drinker med litt fnising, alvorlige diskusjoner og kortspill.
![]() |
#114 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Var på fest i november i fjor. Tja kanskje en gang i året.Ikke spesielt glad i det egentlig.
![]() |
#115 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Er glad i ta meg en fest sammen med gode venner. Gjennomsnittlig har vi fester eller er med på noe sosialt som innebærer drikking ca 1 gang i mnd. Vi deltar begge på julebordene med jobbene våre og sommerfestene i tillegg til det som blir arrangert av bryllup, vennejulebord, vennesommerfest og sosiale sammenkomster (som feks. Middag ute og revyer/show, vin/øl på cafè). Men vi er sjeldent ute å fester på byen. Det skjer gjerne 2-3 ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
I mål
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg er på fest med jobben noen ganger i året, og så er jeg kanskje ute med venner noen ganger, og kanskje på et par fredagspils. Det hender mannen og jeg er på fest sammen, men det er veldig få arrangerte fester i vår krets lenger, de fleste har nok med barn og familie, og møtes heller lettvint ute hvis det er noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
har tatt seg sammen
|
Vi tar gjerne et slag settlers eller Store Norske når vi er i lukket lag. Type 2-3 par rundt et bord.
![]() |
#119 |
etterpåklokest
|
Tja, jeg tar det ikke for gitt at folk liker brettspill, så det foreslår jeg stort sett bare til folk jeg vet liker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
intro
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Hvis noen hadde tatt fram Risk idet jeg kom på fest, hadde jeg snudd i døra. Jeg har én gang for mye skuslet bort en lørdagskveld på Risk med supernerder fra NTH (no offence, den av dere som antakelig var til stede
![]() |
![]() |
|
|