|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettroll
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: NettrollEr det virkelig sant at den historien om hun med det syke barnet var sant? Hun som "alle" trodde var troll?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: NettrollOm den historien var sann så var det noe veldig galt ihvertfall. Jeg håper virkelig den ikke var sann selvom jeg ser at det er flere som ser ut til å kjenne mer til den. |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Men i så fall burde vel noen sagt det, i det kommentarene ble mer og mer syrlige? Eller, det er vel kanskje "problemet" med forum...
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: NettrollHer forlater man tråden på kveldstid og så lever den sitt eget liv i løpet av natta.
Ja, dette tror jeg også på. Dessuten ser jeg i julebrevene som tikker inn for tida at enhver beskriver sin virkelighet på sin måte når det kommer til en bestemt sjanger (julebrev, blogg, nettliv generelt).
Sist redigert av tink : 17-12-09 kl 08:27. Årsak: Kremt |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
Men, atte du, her gjør du det jo igjen.. Sier at du har en liten mistanke, og det gjør jo bare at folk begynner å gruble og tiske og viske på bakrommet.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() |
#15 |
har tatt seg sammen
|
Eh, takk.
![]() |
#19 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollTroll på besøk blir dog litt sært Inagh. Undres hvem slike mennesker er, sånn inne i hodet sitt til vanlig. Med en sønn med psykiske problemer så ser jeg jo at ikke alle har det like enkelt. Han og lever i en drømmeverden på mange måter. Og ser ikke at hans drømmer kan ha en negativ effekt på andre igjen. Men fra å leve ut fantasiene sine på et forum, til å oppsøke folk i virkeligheten og bygge videre på det, det blir litt sært. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|