|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jada, mange ganger. Som en gang jeg var inne på ett parfymeri, skulle kjøpe meg en ny mascara. Betjeningen så sånn passelig skeptisk ut og lette fram de aller billigste og tilbudsvarer. Så sa jeg at det var Chanel jeg skulle ha, da svarte hun passelig forskrekket: "er du klar over at den koster 245,-?" Jada, det var jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?
Det er så frekt!
Jeg opplevde stadig tilsvarende episoder i min forrige jobb, skjønt de var ikke så grove. Jeg skulle jobbe deltid med støtteundervisning i videregående, og den første dagen fikk jeg beskjed om å vente i gangen utenfor et klasserom til elevene mine kom. Ingen elever dukket opp. Det kom etter hvert en mann i 50-60-åra, som gikk fram og tilbake i gangen. Jeg smilte pent til ham, men han gikk forbi. Det viste seg etter hvert at han var rådgiver og at det var meg han så etter. Han trodde jeg var en elev. Jeg var 26 år og så antakelig yngre ut, men det er da et stykke derfra til 16 ... Jeg blei vant til det, i løpet av de månedene jeg jobba der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hadde du sett meg hadde du nok tenkt at det ikke var noen tvil om at jeg var gravid. Jeg har nemlig akkurat lik mage som Salt. Det er bare det at jeg er ikke gravid. Jeg har store komplekser for magen min, og det er veldig lite artig å få kommentarer om den fra folk som tror jeg er gravid. Man skal være særdeles forsiktig med å kommentere det uansett hvor sikker man mener man er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Det var nok dumt formulert av meg, Minty. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg hadde forelesninger sammen med ei jeg var sikker på var gravid. Magen hadde virkelig "babyfasong", og hun beveget seg liksom på en "gravid måte". Det er jo to år siden nå, og ingen baby har kommet...
![]() |
![]() |
#146 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg ser en del yngre ut enn det jeg er.
![]() |
#147 |
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Unnskyld, jeg skjønner at det ikke alltid er like morsomt at man tar feil av alder og at man blir tatt for å være veldig mye yngre enn det man er. Men, jeg greier ikke helt å se at det blir helt det samme som å bli dømt etter utseende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det blir fort feil. Jeg kommenterer aldri, verken på folk jeg kjenner eller til fremmede. Litt i samme kategorien blir det å ta på gravide mager; det kunne ikke falle meg inn. Der er det også mange som tydeligvis tror at det er fritt fram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Dig for victory!
|
Ja, jeg har merket det de siste ukene ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Dig for victory!
|
Det kommer jo an på situasjonen. Jeg viser villig legitimasjon på oppfordring uten å bli snurt (- jeg er tross alt bare 28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Snakker om å se gravid ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() |
#153 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Ja, jøss, flere ganger! Da jeg var ungdom ble jeg ofte tatt for å være "løs på tråden" - og jeg som hadde samme kjæreste fra jeg var 15 til jeg var 23!
![]() ![]() Sist redigert av Mamarazzi : 19-09-09 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg er flere ganger blitt tatt for å være gravid når jeg ikke har vært det. Det er skikkelig leit.
![]() |
#155 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg ble tatt for å være gravid for bare et par dager siden. Det kan virkelig skje med folk i alle vektklasser, altså!
![]() |
#156 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Har du blitt dømt etter utseende?Jeg er bitteliten og blond og ser også ganske ung ut, og blir fremdeles bedt om leg (jeg er 31). Jeg har opplevd å være ute og spise f.eks. med elever på 17-18 og at servitøren klager høylydt over at læreren vår ikke har meldt fra om rett antall bestillinger.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() |
|
|