|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmen
![]() |
#144 |
Epikur
|
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg elsker allslags vær, men å være høygravid om sommeren er litt slitsomt. Ellers er det deilig med varmt og fint. Og hos oss er det knott- og myggfritt om kvelden, så vi kan sitte ute leeenge.
![]() |
#145 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg skal ikke si noe om hvordan jeg selv takler/liker varmen i denne tråden (skal ikke tråkke på noen tær), men jeg har veldig, veldig vondt av lillebror som er full av vannkopper. Den rumpa hans ser bare så forferdelig vond ut. Dermed klager jeg litt likevel, siden vi har sovet omtrent en halv time i natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Tatt på
|
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenVarmen, graviditet og lavt bodtrykk er en dårlig kombinasjon. Heldigvis er leiligheten ganske sval, hvis ikke hadde jeg gått skikkelig i bakken.
![]() |
#147 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg elsker varmen. Strandvær, bading, sommerklær - det er så herlig! Og det må være VARMT for å bade på stranda så jo varmere jo bedre. Men jeg skjønner godt at ikke alle liker varmen og synes selvsagt det er like lov å klage på det som på kulde. Det skulle da bare mangle.
![]() |
#148 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg blir lat, tiltaksløs og tung i hodet av varmen, og trives best i skyggen, men syns likevel det er utrolig deilig med sommervær. Ungene storkoser seg, og en dukkert i fjorden er forfriskende og avkjølende. Jeg forbeholder meg retten til å sitte inne, gå på kjøpesenter eller sette meg i skyggen, og så nyter jeg sola og varmen akkurat når jeg har lyst. Jeg forbeholder meg også retten til å ønske meg en enslig gråværsdag innimellom, men vet jo at den dagen kommer, og snart blir til flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg synes det er deilig med varme!
![]() |
#151 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som bergenser så må jeg jeg bare kommentere at med max 16 mm nedbør da er det ikke snakk om at regnet bøtter ned.
![]() |
#152 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg fikk mensen i dag. Nå er jeg i alle fall svett og sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenHer hos oss er det medlt 15/16 grader og litt regn fra tirsdag i neste uke.
![]() |
#156 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenSæringer. Man klager ikke på varmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Shake it out!
|
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenJeg synes at man kan klage over varmen
![]() |
#158 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenAltså, klag gjerne over varmen. Når folk sier sånt- i hvert fall når jeg sier sånt- så er det ikke fordi det er så bokstavlig ment, det er vel mer "a figure of speach" siden vi stort sett klager på dårlig vær her i landet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: … men man skal jo ikke klage på varmenMilfrid: det er et godt poeng,ja! Hadde jeg hatt en ørliten mulighet til å komme unna varmen 24/7, hadde det hjulpet masse! Akkurat nå er det forresten 32 grader på kjøkkenet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|